Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@15:33:48 GMT

راز سقوط هواپیمای دختر ترکیه‌ای در ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۶۴۹۱

صراط:

پرونده سقوط Fall هواپیمای شخصی ترک به مهمترین مراحل خود رسیده است. ایران بعد از بررسی جعبه‌های سیاه هواپیما در پاریس گزارش اولیه را آماده کرده است. ولی حل شدن معمای سقوط هواپیمای ترک نیازمند پیدا شدن جسد خانم خلبان آن است. جسد بریل گبش به طرز عجیبی ناپدید شده و علیرغم چند ماه جستجو هیچ اثری از آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع آگاه می‌گویند ایران نمی‌خواهد گزارش نهایی را بدون پیدا شدن جسد خلبان و با باقی ماندن نقاط کور در پرونده منتشر کند. مقامات ترکیه‌ای هم حساسیت زیادی روی پیدا شدن جسد بریل گبش دارند و گفته‌اند امیدوار هستند که به زودی در این مورد از ایران خبری دریافت کنند.

به گزارش رکنا، گزارش اولیه ایران در مورد حادثه Incident شامل هیچ توصیه‌ای نخواهد بود و این گزارش به داده‌های اولیه، حدسیات و پیش‌بینی‌ها خواهد پرداخت. این گزارش طی هفته آینده منتشر خواهد شد.

 

این در حالی است که در پیگیری‌های خبرنگار ما که جستجو‌ها از نظر جمعیت هلال احمر که متولی جستجو و نجات در کشور است به پایان رسیده است.

 

رضا ظاهری، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در گفتگوی اختصاصی با رکنا بیان کرد: جستجو‌ها از نظر ما به پایان رسیده است و در حال حاضر هیچ یک از نیرو‌های امداد و نجات در محل حادثه حضور ندارند.وی ادامه داد: تاکنون سه بار جستجو توسط نیرو‌های هلال احمر انجام شده است، اما هیچ اثری از خلبان این هواپیما پیدا نشد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند

روزنامه ترکیه گزارش داد که ترکیه ممکن است برای برنامه دفاعی خود علیه حزب کارگران کردستان، پ ک ک، در کردستان عراق، سامانه دفاع هوایی پیشرفته اس-۴۰۰ روسیه خود را در مرز عراق مستقر کند.

بر اساس این گزارش، اس-۴۰۰‌های ترکیه ممکن است در مرز مستقر شوند، به این معنی که در برابر پهپاد‌هایی که ادعا می‌شود توسط پ‌ک‌ک خریداری شده، دفاع خواهد کرد.

این گزارش می‌افزاید که این اولین استقرار عملیاتی این سامانه موشکی از زمان دریافت آن در سال ۲۰۱۹ است.

قرارداد روسیه و ترکیه برای اس-۴۰۰ حدود ۲.۵ میلیارد دلار برای ترکیه هزینه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند