Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، علی نواداد  در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پارس آباد مغان افزود: تا پایان سال جاری 20 هزار شغل در استان ایجاد و بخش قابل توجهی از مشکل بیکاری برطرف خواهد شد.

وی عشایر را از قشرهای فعال و در عین حال کم توقع جامعه دانست و اضافه کرد: توجه به مناطق عشایری و پیگیری مطالبات و نیازهای این قشر همواره جزء یکی از برنامه های اولویت دار مسئولان استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نواداد با بیان اینکه با اتحاد و همدلی توفیقات زیادی نصیب کشور و نظام می شود،اظهار کرد: با وحدت و همبستگی و پرهیز از اختلاف می توان مشکلات و نارسایی ها ی موجود را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به سوابق کاری وبرخی ویژگی های سرپرست فرمانداری پارس آباد مغان نسبت به تعامل و همکاری تنگاتنگ مسئولان و مدیران دستگاه های دولتی با وی تاکید کرد.

نواداد از سرپرست فرمانداری پارس آباد مغان خواست تا با تلاش و کوشش بیشتر در راستای ایجاد وفاق و همدلی بین مردم و مسئولان و پیشرفت شهرستان گام بردارد تا شاهد تحول اساسی در عرصه های مختلف باشیم.

در این آیین از خدمات اکبر صمدی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی و علی علایی بعنوان سرپرست جدید فرمانداری پارس آباد معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش کشاورزی بیکاری درآمد فرماندار معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد

هیئت وزیران با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، شهرستان اردکان استان یزد، یکی از شهرستان‌های دوازده‌گانه این استان با موافقت هیئت وزیران به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد.

شهرستان اردکان یکی از شهرستان‌های مهم صنعتی و پر آلاینده در استان یزد است و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.‌

‌ش

کد خبر 749337

دیگر خبرها

  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است