Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- نخستین همایش باشکوه پیاده روی خانوادگی کارکنان با حضور وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همزمان در مخابرات منطقه گیلان و سراسر کشور ، در فضایی پر نشاط وشاداب ، امروز پنج شنبه ۲۰اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ برگزارشد.


به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به دلیل همراهی با سفر استانی وزیرارتباطات به شرکت مخابرات منطقه گیلان ، در همایش پیاده روی این استان حضور یافت تا همگام با همکاران سراسر کشور ، در این برنامه ورزشی وتفریحی کارکنان شرکت کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهندس سید مجید صدری درباره اهداف برگزاری این برنامه پیاده روی گفت: این برنامه با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش بین کارکنان ،بالا بردن انگیزه آنها در محیط کار و نیز ایجاد نشاط اجتماعی بین کارکنان و خانواده های آن ها برگزار شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه این برنامه برای نخستین بار به صورت همزمان در سراسرکشور برگزار می شود، یادآور شد: امید داریم در آینده نیز با همکاری همه کارکنان عزیز شاهد گسترش فرهنگ ورزش همگانی در بین خانواده بزرگ ارتباطات باشیم.

وی با قدردانی از تمامی همکاران در سراسر کشور در برگزاری هر چه مطلوب این همایش پیاده روی، افزود: برگزاری این قبیل برنامه ها در راستای پیشبرد ارتباط نزدیک و صمیمی کارکنان و توجه به موضوع سلامت و تندرستی خود و خانواده هایشان موثر است.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران نیز در همایش سراسری پیاده روی خانوادگی شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه ترویج فرهنگ ورزش و نشاط در بین کارکنان از اولویت های مدیریت شرکت مخابرات ایران است اظهار داشت : گسترش روحیه شادابی و نشاط کارکنان موجب تقویت بهره وری و بازدهی محموعه شرکت است.

مهندس یافتیان با اشاره به لزوم استمرار برنامه های ورزشی وتفریحی برای کارکنان گفت: تاکید هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بر توسعه فعالیت های ورزشی با نشاط و مفرح در بین کارکنان شرکت مخابرات ایران و به خصوص خانواده هایشان است.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در این همایش که در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد ، ضمن تشکر از تمام کارکنان و همکاران شرکت کننده در این همایش افزود: ایجاد برنامه های مفرح برای تمام کارکنان و به خصوص فرزندان کارکنان باعث گسترش روحیه و نشاط و شادابی در بین مجموعه مخابرات خواهد شد.

این همایش که همزمان همراه با مراسم پیاده روی چند کیلومتری در بوستانهای مختلف مناطق مخابراتی سراسر کشور برگزار شد، کارکنان شرکت مخابرات ایران به همراه اعضای خانواده در این مراسم شرکت کردند.

همچنین پس از پایان مراسم پیاده روی در شهرهای مختلف کشور، مسابقات و برنامه های سرگرم کننده برای کارکنان درفضایی مفرح و پرنشاط اجرا گردید.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قناعت شامگاه سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان گفت: چهار مدرسه صدرا با ۸۵ کادر آموزشی و ۳۰۰ دانش آموز توسط این اداره کل در نقاط مختلف استان با همکاری آموزش و پرورش ایجاد شده است که در هفته معلم با حضور در این مدارس از معلمان آنها تجلیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تفسیر سوره نور از هفته معلم در مدیریت آموزش و پرورش بیرجند آغاز می شود، افزود: گروهی از دانش آموز به عنوان خبرنگار در قرارگاه نوجوانی روایت پیشرفت با تبلیغات اسلامی استان همکاری دارند که ۱۲۰ نفر از آنها در پنج اردیبهشت روز شکست آمریکا در صحرای طبس، به این شهر برای تولید محتوا اعزام شدند.

قناعت خاطر نشان کرد: تولید محتوا برای مبلغان، اعزام هشت گروه تبلیغی، برگزاری جشن در مدارس، برپایی همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع) از جمله بدنامه های هفته معلم است که توسط تبلیغات اسلامی استان در هفته معلم اجرا خواهد شد.

به گفته وی نشستی با حضور نمایندگان تعدادی از دستگاه ها ی اجرایی استان برای ایجاد هماهنگی برای برگزاری برنامه های در مناسبت مختلف ها در پارک توحید برگزار شد که در این راستا جشنواره فرهنگی و هنری دختر ایران را در پارک توحید برگزار خواهیم کرد.

معاون تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت: در صورت امکان ماننددور اول انتخابات از صندوق های سیار به شکل ویژه برای حضور سالمندان در انتخابات استفاده شود.

کد خبر 6093697

دیگر خبرها

  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم