Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@18:29:43 GMT

سریال ناتمام درگیری‌های برادران عبدولی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۷۶۰۱

سریال ناتمام درگیری‌های برادران عبدولی

به گزارش پارس نیوز، 

مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا و رقابت‌های جهانی مجارستان از دیروز (19 اردیبهشت ماه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده و به مدت 3 روز تا جمعه 21 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در روز دوم این مسابقات شاهد اتفاقات جالب و نتایج نسبتا دور از انتظاری بودیم که از نکات و نتایج جالب توجه دور دوم مسابقات روز دوم می توان به شکست یدالله محبی، دارنده مدال طلای آسیا با نتیجه 3 بر 2 مقابل پرویز هادی، ملی پوش ایران در مسابقات جهانی 2015 و قهرمان آسیا در دیداری جنجالی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه در حالی که زمان به پایان رسیده بود تابلوی نتایج نتیجه 2 بر 2 را به سود محبی را نشان می داد، اما با اعتراض هادی داوران یک امتیاز به او دادند تا 3 بر 2 برنده شود، اما حواشی زیادی به وجود آمد.

بعد از بازنده شدن محبی تماشاگران کرمانشاهی به شدت به این موضوع اعتراض داشتند و یکی از آنها قصد ورود به محوطه تشک را داشت که به سختی توسط ماموران امنیتی مهار شد. اما یکی دیگر از تماشاگران در حرکتی غیراخلاقی اقدام به پرتاب بطری به سمت داور مسابقه که خراجی بود کرد.

* سریال درگیری‌های برادران عبدولی تمامی ندارد

در یکی دیگر از مسابقات حاشیه ساز امروز محمد نوربخش و سامان عبدولی در دور سوم مسابقات وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی به مصاف هم رفتند که این مسابقه هم جنجالی شد. عبدولی که یک شکست در کارنامه داشت می دانست که در صورت باخت در این مسابقه از گردونه مسابقات کنار خواهد رفت و از همان ابتدا وارد حاشیه شد و اعتراضات خود را شروع کرد.

وی که تا ثانیه های پایانی با نتیجه یک بر یک بازنده بود با سر به صورت نوربخش کوبید که با 2 امتیاز از سوی داوران به دلیل حرکت غیرورزشی جریمه شد و در نهایت بازنده مسابقه شد، اما سامان نیز به سبک دیگر برادرانش سعید و کرامت که صبح امروز جنجال ساز شده بودند دست بردار نبود و در خارج از تشک مسابقه انتظار حریف را می کشید تا تلافی باخت روی تشک را خارج از تشک درآورد که با تلاش‌های ماموران امنیتی به زحمت به رختکن برده شد.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کشتی فرنگی ملی پوش وزن کشتی بازی تیم های ملی کشتی کشتی آزاد ملی پوش وزن پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج بازی‌های فوتبال جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

منبع: انتخاب

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • نتایج کنکور تربیت معلم آخر اردیبهشت اعلام می‌شود
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • نتایج بازی‌های فوتبال جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نتایج جالب یک پژوهش علمی درباره زنان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج