Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اخبار منتشر شده در رسانه های اسپانیایی، سیمونه زاتزا فصل آینده به احتمال فراوان در سری آ توپ خواهد زد.

طرفداری - مهاجم والنسیا که در فصل اخیر لالیگا، در 31 بازی 12 گل به ثمر رسانده است، در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد. 

به گزارش موندو دپورتیوو، سیمونه زاتزا احتمالا قربانی سیاست های نقل و انتقالاتی والنسیا در تابستان پیش رو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه برای تامین سرمایه لازم برای خرید بازیکنان جدید، باید چند تن از بازیکنان ترکیب فعلی را به فروش برساند که یکی از اصلی ترین گزینه ها، زاتزا خواهد بود. گفته می شود میلان، تورینو و ناپولی به جذب این مهاجم ایتالیایی علاقه دارند اما مبلغ درخواستی والنسیا می تواند روند انتقال را با مشکل مواجه کند.

والنسیا برای جذب زاتزا، 17 میلیون یورو پرداخت کرده و در حال حاضر امیدوار است تا او را حداقل با قیمت 30 میلیون یورو به فروش برساند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل که در فصل 16-2015 مربی والنسیا بود، در پادکست "Stick to Football" برخی از تجربیات بدی که در آن دوره داشت را بازگو کرد.

کاپیتان سابق منچستر یونایتد گفت: «پس از چند ماه کار در والنسیا، به یاد دارم که یک روز صبح در آینه نگاه کردم و فکر کردم بیمار به نظر می‌رسم. به اندازه کافی برای مربیگری سخت کار نکرده بودم و آمادگی نداشتم. این یک لطف به پیتر لیم (مالک والنسیا) بود. ما 7-0 به بارسلونای لوئیس انریکه باختیم. وقتی آنها 5-0 جلو بودند، او نه نیمار و نه مسی و لوئیس سوارز را تعویض نکرد و در پایان بازی از کنار من رد شد و با من دست نداد. احساس کردم این حرکت پیامی از طرف او بود مبنی بر اینکه نیمکت والنسیا حق من نبود و شایستگی مربیگری را ندارم.»

او همچنین گفت: «به یاد دارم که ما سه بار مقابل اتلتیک بیلبائو بازی کردیم و ارنستو والورده مربی آنها بود. تیم او با سیستمی متفاوت از آنچه که فکر می‌کردم، بازی کرد و سپس در طول بازی تغییراتی داد. من احساس می‌کردم به‌شدت نسبت به او حقیر هستم، زیرا کنترل و دیدن بازی از کنار زمین برایم سخت بود. والورده اولین مربی‌ای بود که احساس کردم کیلومترها از او دورم و سپس مقابل دیگو سیمئونه نیز احساس کردم او از هر نظر از من پیشی می‌گیرد؛ با تاکتیک‌ها، ارعاب‌ها و حرکاتش.»

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • شعار فارسی ایتالیایی‌ها: مرگ بر اسرائیل!
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا