Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@12:38:39 GMT

حمله خونین به شیعیان آفریقای جنوبی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۹۱۷۲

به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های آفریقای جنوبی از حمله به نمازگزاران حاضر در یک مسجد در نزدیکی پایتخت آفریقای جنوبی و به آتش کشیدن این مکان مقدس خبر می‌دهند.



آنطور که آسوشیتدپرس خبر داده، این حمله در شهر شهرک «ورولام» در نزدیکی دوربان انجام شده و طی آن مهاجمین که سلاح سر در دست داشته‌اند، سه نمازگزار حاضر در مسجد «امام حسین علیه السلام» را به شدت مجروح کرده‌اند؛ یکی از مصدومان کشته شده و ۲ نفر دیگر شرایط وخیمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





مهاجمین ۳ مرد بوده‌اند که گمان می‌رود تابعیتی مصری دارند. هنوز هیچ شخص یا گروهی مسئولیت این حمله خونین را بر عهده نگرفته است.خبرگزاری روسی اسپوتنیک اما جزئیات بیشتری منتشر کرده و گفته که مهاجمان سلاح گرم هم همراه داشته‌اند ولی برای حمله از سلاح سرد خود استفاده و ضرباتی مهلک به  قربانیان وارد کرده‌اند.

مراسم‌های مذهبی شیعیان ساکن پایتخت آفریقای جنوبی و دوره‌های آموزش قرآن کریم در این مسجد برگزار می‌شود.

منبع: فارس
  پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

«دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران برخی کشور‌های آفریقایی در تهران برگزار شد و رئیسی در آن مراسم طی سخنانی بیان کرده بود تفاوت معناداری در نگاه جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های غربی به قاره آفریقا وجود دارد، ما به دنبال همکاری با کشور‌های آفریقایی برای این کشور‌ها و پیشرفت آن‌ها هستیم، اما کشور‌های غربی به گواهی تاریخ صرفاً به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های کشور‌های آفریقایی بوده و هستند.

دیگر خبرها

  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در آفریقای جنوبی است
  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)