Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@20:47:21 GMT

بارسلونا به دنبال کلمنت لنگلت

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۰۰۱۹

بارسلونا به دنبال کلمنت لنگلت

بارسلونا اگر خواهان به خدمت گرفتن این مدافع ارزشمند است، باید هر چه سریعتر تکلیف اومتیتی را مشخص کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بند آزادسازی کلمنت لنگلت ، مدافع میانی فرانسوی سویا فقط تا ۳۰ ژوئن، ۳۰ میلیون یوروست و پس از آن افزایش ۱۵ میلیونی خواهد داشت.

به گزارش مارکا، بارسلونا لنگلت، را مد نظر دارد و این بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع فرانسوی و چپ پای ۲۲ ساله‌ای که در ژانویه ۲۰۱۷ تنها با ۵٫۵ میلیون یورو از نانسی به سویا پیوست. از آن زمان، لنگلت همواره در مسیر پیشرفت بوده و حالا بیش از پیش به انتقال به تیمی بزرگتر نزدیک است. لنگلت به جز مهارت بالا در بازیسازی و دفع کردن توپ، به خاطر قد بلندی که دارد – ۱٫۸۶ متر – روی ارسال‌ها نیز به خوبی کار می‌کند.

رابرت فرناندز و اوربانو اورتگا شب گذشته بازی این مدافع در مقابل رئال مادرید را از نزدیک تماشا کردند. لنگلت اولویت بارسا در صورت تمدید نشدن قرارداد اومتیتی است اما در این بین یک مشکل وجود دارد. بند آزادسازی ۳۰ میلیون یورویی لنگلت تنها تا ۳۰ ژوئن اعتبار دارد و از روز ۱ جولای به ۴۵ میلیون یورو می‌رسد. بنابراین بارسا اگر قصد دارد ضرری ۱۵ میلیونی متحمل نشود، باید هر چه زودتر تکلیف اومتیتی را مشخص کند.

البته خرید لنگلت، شاید به آینده یری مینا و فرمائلن هم وابسته باشد. اگر هر کدام از این دو مدافع در تابستان بارسا را ترک کنند، احتمال انتقال لنگلت، به نیوکمپ هست. لنگلت این فصل ۵۲ بار برای سویا به میدان رفته و ضمن زدن ۴ گل، ۱ پاس گل هم داده است. ترانسفر مارکت قیمت او را ۲۰ میلیون یورو تخمین زده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا اومتیتی اومتیتی بارسلونا لنگت مدافع بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند

ژاوی پس از شکست عجیب تیمش برابر ژیرونا گفت او و مردانش نباید نتایج عجیب و ناامیدکننده در فصل جاری را فراموش کنند.

به گزارش ایسنا، بارسلونا نتیجه ناامیدکننده دیگری را با ژاوی تجربه کرد. آبی‌اناری‌ها در حساس‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم لالیگا به مصاف ژیرونا رفتند و با آن که بانتیجه دو بر یک از حریفشان پیش افتادند اما شکست سنگین چهار بر دو را متحمل شدند تا بار دیگر انتقادها از ژاوی بالا بگیرد. به این ترتیب بارسلونا چهار هفته قبل از پایان لیگ، رده دوم جدول رده‌بندی را از دست داد و این ژیروناست که با ۷۴ امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به آبی‌اناری‌ها به رده دوم صعود کرد.

ژاوی هرناندس در نشست خبری بعد از بازی گفت: نباید این فصل را فراموش کنیم. می‌خواهیم فصل بعد دوباره شانسمان را برای قهرمانی امتحان کنیم و این بار متفاوت ظاهر شویم.

او ادامه داد: اتفاقات عجیبی در این دیدار رخ داد. ژیرونا در دو دقیقه دو گل روی اشتباه‌های فردی ما به ثمر رساند. فصل قبل اشتباه‌های فردی ما کم بود و به همین خاطر قهرمان شدیم اما در فصل جاری اشتباهات فردی ما افزایش پیدا کرد و به همین خاطر امتیازات زیادی را از دست دادیم؛ همان اشتباهاتی را که در دیدار برابر رئال مادرید داشتیم در این بازی هم تکرار کردیم. این ناامیدکننده است.

ژاوی در  ادامه صحبت‌هایش گفت: بسیار ناراحت و ناامیدیم. تا دقیقه ۶۰ خوب بودیم اما به‌یکباره همه چیز تغییر کرد. این خلاصه فصل ماست. متاسفانه در بسیاری از بازی‌ها فعالیت لازم را در زمین نداریم. به‌یکباره اشتباهات فردی همه تلاش ما را به باد می‌دهد. این اشتباهات در سطح باشگاه و بازیکنان بارسلونا نیست. بی‌تجربگی در بسیاری از بازی‌ها ما را مجازات کرد. من واقعا ناراحتم.

سرمربی آبی‌اناری‌ها در پایان گفت: این تاسف‌آور است که با چنین نتیجه‌ای شکست خوردیم. چنین اشتباه‌هایی نشان می‌دهد ما تجربه لازم را نداریم. امیدوارم که سال بعد بهتر و قوی‌تر برای قهرمانی رقابت کنیم. متاسفانه هم در دیدار برابر رئال مادرید و هم ژیرونا تیم برتر میدان بودیم اما در نهایت نتیجه‌ای دیگر رقم خورد.

شکست بارسلونا برابر ژیرونا باعث شد تا رئال مادرید چهار هفته قبل از پایان لیگ قهرمانی‌اش را در لالیگا قطعی کند. نکته جالب اینکه هواداران رئال در جشن قهرمانی‌شان ژاوی را به تمسخر گرفتند؛ به طوری که خواستار باقی‌ماندن او در بارسلونا شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025