Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@13:30:45 GMT

تمدید ثبت‌نام کارت ملی هوشمند تا پایان سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۱۱۵۴

تمدید ثبت‌نام کارت ملی هوشمند تا پایان سال ۹۷

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، حمید درخشان نیا با بیان اینکه جمعیت بالای ۱۵ سال واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند حدود ۶۰ میلیون نفر هستند، اظهار کرد: «تا کنون حدود ۴۳ میلیون نفر پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند را انجام داده‌اند و حدود ۴۰ میلیون قطعه کارت صادر و در اختیار مردم قرار گرفته است.»

وی ادامه داد: «برای سال ۹۷ نیز این امکان فراهم شده است که مردم تا پایان سال بتوانند برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند مراجعه کنند؛ اما به دلیل اینکه در حال بهره‌برداری از کارت ملی هوشمند هستیم و اکثر مردم هم این کارت را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین بایستی کسانی که هنوز برای ثبت‌نام مراجعه نکردند سریعا اقدام کنند. زیرا خدمات الکترونیکی که در حاضر ارائه می شود و خدماتی که قرار است در آینده ارائه شود، نیازمند کارت ملی هوشمند است.»

رئیس سازمان ثبت احوال کشور اضافه کرد: «از مردم دعوت می‌کنیم که برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند خود هر چه سریعتر مراجعه کنند تا دچار مشکل نشوند.»

وی در پایان صحبت هایش به استقرار ایستگاه‌های سیار در نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: «برای استقرار ایستگاه‌ سیار آمادگی خود را اعلام کردیم و جایگاه آن نیز مشخص شده است.همچنین به تعدادی که نیاز باشد در نمایشگاه کتاب ایستگاه مستقر خواهیم کرد.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب برنا حمید درخشان کارت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.


در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.


براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.


دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.


برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.


جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:


یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر


سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد