Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان وبلوچستان، سيد دانيال محبي عصر روز گذشته در نشست تخصصي منتخبين كارآفريني حوزه روستائيان كشور با حضور رضوي معاون توسعه روستايي و مناطق محروم كشور، با اشاره به مباحث و مشكلات کارآفرینان ، گفت : نداشتن آگاهی از آیین نامه های جدید و تسهیل گر و نداشتن انگیزه و پشتکار برای پیگیری امور، در برخى موارد مشکلاتی را برای کارآفرینان در بخشهای مختلف ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار سیستان و بلوچستان، بر کیفیت و برندسازی محصولات تولیدی تأکید کرد و افزود:دستور العمل ها و آیین نامه ها باید در کارگروههای تخصصی تجزیه و تحلیل شوند و اطلاعات کافی و لازم در اختیار کارآفرینان قرار گیرد.  در این نشست کارآفرینان برتر حوزه روستایی سیستان وبلوچستان در خصوص مباحث اشتغال روستاییان، واگذاری تسهیلات برای راه اندازی کارگاههای زود بازده و صنایع دستی و بومی استان پیشنهادات و خواسته های خودشان را بیان کردند. همچنین استاندار سیستان وبلوچستان در ديدار با مديرعامل بانك رسالت كشور گفت : بانك ها براساس استعدادها و ظرفيتهاي مناطق در استان، سرمايه گذاري كنند
سيد دانيال محبي استاندار سيستان و بلوچستان با بیان اینکه در هر گوشه از سيستان و بلوچستان استعدادها و ظرفيت هاي منحصر بفردي وجود دارد افزود :  از بانك ها انتظار داريم بر اساس قابليت هاي موجود در استان سرمايه گذاري كنند.
رییس بانک رسالت کشور هم در اين ديدار گفت: بیش از ۵ میلیون نفر در کشور مشتری داریم كه ١٣٠ هزار نفر از مشتریان ما در سيستان و بلوچستان هستند.
حسين زاده افزود: ارايه خدمات مالي با ایجاد کسب و کار خرد خانگی از برنامه هاي اين بانك است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان کارافرین تولید ملی مصرف کننده کیفیت کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود گفت: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی پس از مستقل شدن در بسیاری از شاخص‌ها عقب ماند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود، افزود: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به احداث بیمارستان مادر و کودک، خاطرنشان کرد: ابتدا به دنبال ساخت این بیمارستان درون شهر بودیم اما به دلایلی اتفاق رقم نخورد.

مهدی شهریاری، منتخب مردم بجنورد در مجلس نیز در این مراسم تصریح کرد: در دولت سیزدهم خدمات مختلفی ارائه شده که همه این خدمات مربوط به جمهوری اسلامی است و نباید آن را مختص یک دولت دانست.

وی اضافه کرد: سرانه تخت بیمارستانی و مراکز درمانی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشور است.

منتخب مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی جانمایی بیمارستان مادر و کودک را نامناسب دانست و تاکید کرد: مردم استان باید دسترسی راحت‌تری به این بیمارستان داشته باشند.

شهریاری از کمبود پزشک متخصص در استان گلایه کرد و گفت: خراسان شمالی در عموم شاخص‌ها محروم است.

کد خبر 748468

دیگر خبرها

  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس