Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان در خصوص نقض عهد مجدد آمریکا و خروج یک جانبه از برجام بیانیه‌ای صادر کرد.


متن بیانیه به شرح ذیل است:

ما آنقدر که از آمریکا صدمه دیدیم از هیچکس ندیدیم . حضرت امام (ره)

پس از سالها و روزها بار دیگر توانستیم بی اعتماد بودن آمریکا و استکبار جهانی را ببینیم و متوجه شویم که امام عظیم الشان امت و رهبری گرانقدرمان در جهت حق و در جهت اسلام ناب محمدی رهنمودهایی را برای ما خطابه خواهند کرد تا ما با تاسی به فرمایشات و بیانات آنها بتوانیم انقلاب اسلامی را از بیراهه نجات دهیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت امام (ره) بارها در بیاناتشان به قابل اعتماد نبودن و چه بسا خبیث بودن و شیطان بودن این کشور اشاره داشتند . حضرت آیت الله خامنه ای نیز به دفعات متعدد به این امر اشاره کردند و حتی فرمودند به این مذاکرات خوش بین نیستند. و این عدم اعتماد به شیطان بزرگ را ملت عزیزمان در برهه های مختلف زمان شاهد بودند که بارزترین آنها در ۸ سال دفاع مقدس بود .

استکبار جهانی وقتی رشادتهای ۸ سال دفاع مقدس را مشاهده کرد شکست خورد، استکبار جهانی وقتی فتنه ننگین ۸۸ به نتیجه نرسید شکست خورد، استکبار جهانی وقتی نابودی داعش را مشاهده کرد شکست خورد و امروز درگمان خود می اندیشد که با خروج از این قرار ننگین میتواند بر طبل پیروزی بکوبد حاشا که شکست خورده است چرا که ملت ایران استوارتر و محکمتر از هر زمانی در راه آرمانهای انقلاب اسلامی حرکت خواهد کرد .

حضرت امام (ره) در سخنرانی شان در تاریخ ۱۳۶۷/۱۰/۲۰ فرمودند: 《مواظب باشید دوباره گرفتار ابر قدرتها نشویم》.

آقای رییس جمهور چه شد که دوباره گرفتار ابرقدرتها شدیم ؟
چه شد که با وجود تجربیات متعدد باز به استکبار جهانی اعتماد کردید ؟
چه شد که نصیحتها و صحبتهای دلسوزانه رهبری عزیزمان را نادیده گرفتید در آن زمان که فرمودند :《من به این مذاکرات خوش بین نیستم》چه شد که دیپلماسی لبخند باعث نادیده گرفته شدن آن سخنان رهبری شد؟

آقای روحانی از خروج آمریکا از برجام ناراحت نیستیم و شما هم ناراحت نباشید چرا که قدرت و توانایی ملت ایران فراتر از آنی هست که استکبار جهانی در تصوراتش دارد اما از شما خواستاریم اقدامی مناسب و درخور شان خانواده های شهدای مظلوم هسته ای داشته باشید.

والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/

واکنش بسیح دانشجویی رفسنجان به بدعهدی آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • تجمع دانشجویان گیلان در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • نقشه جهانی اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی (+عکس)
  • خیزش دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی ظرفیت جهانی شدن دارد
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تجمع دانشجویان مازندران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست