Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا - امام جمعه شهرستان دماوند با بيان اينکه فايده برجام ابطال نظريه تعامل و همراهي با آمريکا بود، گفت: خروج آمريکا از برجام نشان داد که دشمن ما به هيچ وجه قابل اعتماد نيست.

حجت الاسلام و المسلمين کاظم فتاح دماوندي در خطبه هاي عبادي سياسي نماز جمعه اين هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران درمسجد جامع برگزار شد با اشاره به مسائل جهاني و منطقه اي به ويژه مسئله برجام، اظهار کرد: ملت ايران مي داند که هدف دولت، رئيس جمهوري و تيم مذاکره کننده در مسئله برجام، برداشتن فشارهاي جهاني و تحريم هاي ظالمانه عليه ايران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه پيام دولت در برجام، ايجاد اطمينان بين کشورهاي جهان در خصوص مسالمت آميز بودن انرژي هسته اي در ايران بوده است، خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر حکيم و خرمند کشورمان بارها تذکر داده بودند، نهايتا عهدشکني آمريکا برهمگان ثابت شد.
اين مقام مسئول ادامه داد: اين اتفاق موجب شد تا ملت ايران قدر نعمت ولايت فقيه و توجه به فرمايشات داهيانه رهبري را بداند و بياموزيم که از يک سوراخ دوبار گزيده نشويم.
امام جمعه شهرستان دماوند افزود: هدف آمريکا از امضاي برجام، کند کردن روند پيشرفت ما در انرژي هسته اي بوده و امروز هدفش از خروج برجام، تحميل تحريم هاي بيشتر و تضعيف اقتصاد کشور است.
حجت الاسلام فتاح دماوندي گفت: آمريکا امروز در کنار توقف يا کند کردن مسير هسته اي کشورمان ده ها امتياز نقد گرفت بدون آنکه به تعهدات خود عمل کند و امروز ده ها تحريم جديد را در قالب افراد و شرکت ها ايراني اضافه مي کند و بازهم براي ما شاخ و شانه مي کشد.
وي بيان کرد: دوستان و دشمنان نظام جمهوري اسلامي مي دانند که نابود شدن اين نظام مقدس روياي دست نيافتني است؛ رئيس جمهورهاي سابق آمريکا چنين خيالي را در سر مي پروراندند اما اکنون استخوان هايشان پوسيده و اثري از آنان نيست.
وي با تاکيد بر حفظ وحدت و همدلي در بين ملت ايران، خاطرنشان کرد: امروز وظيفه ما عمل به شعارهاي ده سال گذشته کشور است که توسط مقام معظم رهبري بارها تکرار و تاکيد شده و آن چيزي جزو تقويت بنيه اقتصادي کشور و تعامل و همراهي ملت نيست.
خطيب جمعه دماوند با اشاره به آخرين روزهاي ماه شعبان و در پيش بودن ماه مبارک رمضان، افزود: محافل و مساجد در ماه مبارک رمضان بايد سرشار از معنويت و اميد بخشي باشد زيرا همه ما نيازمند رحمت و مغفرت خداوند هستيم.
وي همچنين به انفاق و اطعام نيازمندان، برپايي کرسي هاي تلاوت و کلاس هاي قرآني به ويژه براي جوانان و نوجوانان تاکيد کرد و گفت: مسجد محل تربيت و رشد ولايتمداران واقعي، مديران متعهد، متخصص و متدين و سربازان گمنام امام زمان (عج) مي باشند و ماه مبارک رمضان بهترين فرصت براي حضور بيشتر در اين مکان معنوي است.
شهرستان دماوند با جمعيتي افزون بر 100هزار نفر در 45 کيلومتري شهر تهران قرار گرفته است. اين شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فيروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شميرانات و تهران همسايه است که اين شهر از2بخش مرکزي و رودهن تشکيل مي شود.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با کانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
تهرام/7246/ 1539
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند