Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارشاد بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه قرآن را تشرح کرد و گفت: حضور رهبری کتاب‌دوست در این نمایشگاه موجب قوت قلب ما شد. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید امروز رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب گفت: مقام معظم رهبری به مدت  یک ساعت و 30 دقیقه از نمایشگاه کتاب بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی با اشاره به اینکه  معظم‌له اظهار می‌کردند علاقه‌شان به حوزه فرهنگ و کتاب علاقه‌ای دیرینه است، گفت: بسیاری از کتاب‌هایی که ناشران خدمتشان ارائه می‌کردند ایشان دیده و یا خوانده بودند.

وزیر ارشاد با اشاره به اینکه تسلط رهبر انقلاب و میزان آشنایی ایشان با حوز‌ه‌های متنوع کتاب  در زمینه‌ ادبیات، علوم انسانی و اسلامی قابل توجه بود و در بازدید امروز نیز نمود خاصی داشت، افزود: رهبر معظم انقلاب در بازدید با اشاره به اینکه علاقه‌شان بیش از زمانی است که امروز به بازدید از نمایشگاه اختصاص دادند از این موضوع اظهار تأسف کردند و فرمودند «زمان‌هایی بود که به نمایشگاه می‌آمدم و گاهی حد 5 و 6 ساعت زمان صرف می‌کردم اما در حال حاضر با توجه به اشتغال فراوان فرصت برای بازدید اندک است و اگر فرصتی بود می توانستم زمان بیشتری را صرف کنم.»

صالحی در این خصوص افزود: همین فرصت محدود ایشان برای حضور در نمایشگاه برای ما و اهالی نشر فرصتی مغتنم است چرا که رهبری که اینچنین نسبت به حوزه فرهنگ، نشر و کتاب شیفته و علاقه‌مند است مایه افتخار مردمان این سرزمین و موجب تقویت قلبی برای اهالی فرهنگ است.»

R1397/P1397/S4,37/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، چهارشنبه با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار خواهند کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید