Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مردی به دلیل حسادت به پزشک مشاور زناشویی همسرش را کشت.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، استیون گریگرین 32 ساله در آمریکا به جرم Crime قتل Murder همسرش محکوم شد.

استیون در اعترافات خود گفت: همسرم سیمون بارها رابطه جنسیمون را با دکتر فاستر که در تلویزیون مشاوره زناشویی می داد مقایسه می کرد که همیشه باعث خشم و عصبانیت من میشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من شب حادثه Incident پس از مصرف مواد مخدر Drugs و مشروبات الکلی متوجه رفتارهای خودم نبودم و سیمون که تلویزیون تماشا می کرد بارها تاکید می کرد که دکتر فاستر مرد خوبی است وحرف های خوبی در مورد روابط زناشویی میزند. همسرم به من گفت؛ کاش تو هم عین دکتر بودی و با این حرفها آتش خشم و حسادت من را برانگیخت که بدون توجه به جیغ و فریادهایش او را کتک زدم ، خفه کردم و در آخر سرش را بریدم . بعد از این که این کارها را کردم متوجه شدم در حالت طبیعی نبودم که دست به جنایت Crime زدم، اما در دادگاه اعلام خواهم کرد که به دلیل مقایسه زندگی و روابط زناشویی و خصوصی مان با دیگران حق با من بود تا او را بکشم و اصلا از این قضیه پشیمان نیستم.

حکم استیون در دادگاه بعدی اعلام خواهد شد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت جرم Crime قتل Murder حادثه Incident مواد مخدر Drugs جنایت Crime اخبار حوادث پزشک قتل عکس حسادت همسرش عکس فیلم دختر عجیب ایران حوادث زندان اعدام قاتل دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی احکامی جداگانه امیر طلوع‌کیان، مرتضی افجه‌ای، مریم حسابی و حرمت اصغری را به سمت مشاوران اجرایی خود منصوب کرد.

بر این اساس امیر طلوع‌کیان به عنوان مشاور مسابقات و مقررات بین‌المللی فدراسیون والیبال، مرتضی افجه‌ای به عنوان مشاور فن‌آوری و اطلاعات فدراسیون والیبال، مریم حسابی به عنوان مشاور روابط بین‌الملل رئیس فدراسیون والیبال و دکتر حرمت اصغری به عنوان مشاور امور مدیریت منابع انسانی فدراسیون والیبال منصوب شدند.

کد خبر 6092250 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟