Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت مصدومیت امید ابراهیمی روز یکشنبه مشخص می شود.

طرفداری- امید ابراهیمی که در دیدار رفت مقابل ذوب آهن از ناحیه استخوان پا دچار مصدومیت شده است برای دیدار برگشت وضعیت حضورش مشخص نیست.

دکتر نوروزی در گفت گو با وبسایت باشگاه استقلال در این خصوص گفت:

تست های نهایی امید ابراهیمی روز یکشنبه برگزار می شود و بعد از برگزاری تست ها و آزمایشات نهایی وضعیت این بازیکن برای دیدار برگشت با ذوب آهن مشخص می شود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت

به گزارش ورزش سه، مسیح زاهدی ستاره خط دفاعی گل‌گهر پس از مدت‌ها مصدومیت به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و اولین بازی خود را در سال 1403 انجام خواهد داد.

این مدافع تاثیرگذار که پیش از مصدومیت در تمام 21 مسابقه گل‌گهر به میدان رفته بود 5 هفته دور از میادین بود و آخرین بازی خود را مقابل سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر انجام داده بود.

او امروز در مقابل شمس‌آذر در ترکیب اصلی قرار گرفت و به دوران دوری خود از میادین پایان داد و مجدد در قلب خط دفاعی گل‌گهر به میدان خواهد رفت.

این مدافع با گل‌هایی که در دو هفته متوالی مقابل استقلال و سپاهان در هفته چهاردهم لیگ و دیدار معوقه هفته ششم به ثمر رساند مورد توجه قرار گرفته بود و با عملکرد دفاعی خوبی که داشت بازیکن مورد اعتماد مارینوس در خط دفاعی این تیم بود.

دیگر خبرها

  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد