Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@02:19:07 GMT

2 جوان بهائی کرجی به دین اسلام و مذهب تشیع مشرف شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۶۳۰۴

2 جوان بهائی کرجی به دین اسلام و مذهب تشیع مشرف شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، این 2 جوان بهائی با حضور در دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله وحید خراسانی به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری گرویدند و پس از آن با حضور در حرم کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و زیارت آن حضرت، نماز شکر به جای آوردند. 


یکی از تشرف یافتگان با ابراز خرسندی از این اقدام گفت که یکی از آرزوهای وی دیدار و گفت و گو با علما و مراجع بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی خاطرنشان کرد: سران فرقه ضاله بهائیت طرفداران را از گفت و گو با علما و مراجع منع کرده اند و تاکید دارند که حامیان این فرقه باید با مردم عادی درباره مسایل دینی به گفت وگو بپردازند. 


این تشرف یافته به مذهب شیعه اثنی عشری همچنین اظهار داشت: پس از مطالعه ادیان و مذاهب مختلف، دین مبین اسلام و مذهب تشیع را برحق یافته و به آن گرویدم و خواندن قرآن امید و نشاط را به زندگی من بازگرداند. 


آیت الله وحید خراسانی از مراجع تقلید در قم نیز با اهدا چندین جلد کتاب به تشریف یافتگان از اقدام آنان ابراز خرسندی کرد. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)

مردم استان لرستان در سالروز شهادت امام صادق (ع) با حضور در آیین‌های سوگواری و عزاداری، مراتب عشق و ارادت خود را به آن حضرت ابراز کرده و در هوای ابری و بارانی استان رخت عزا بر تن کرده و غرق در ماتم و اندوه شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، امام صادق (ع) که ششمین امام معصوم است و مذهب شیعه را با نام او به عنوان مذهب جعفری می شناسند، در سال 80 یا 83 قمری در مدینه به دنیا آمد و پس از رحلت پدر، رهبری فکری و سیاسی شیعیان اصیل پیرو مذهب امامیه را بر عهده گرفت. آن حضرت تا سال 148 قمری در قید حیات بود. در این مدت هزاران شاگرد در محفل درسش حاضر می شدند و مورد ستایش تمامی عالمان عصر خویش بود. در متون دینی شیعه، چندین هزار روایت از آن حضرت در تفسیر، اخلاق و به ویژه فقه، رسیده که باعث عظمت حدیث شیعه و موجب تقویت بنیه علمی آن است.

امام صادق (ع)، مرد علم و دانش، جهاد و مبارزه و اسوه جهاد تبیین، تحول خواهی، احیای اسلام ناب و ایجاد وحدت در صفوف مسلمین بود.

همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع)، مردم مؤمن و انقلاب استان لرستان رخت عزا بر تن کرده و غرق در ماتم و اندوه هستند.

عزاداران در سراسر لرستان  از ساعت 9صبح، در هوای ابری و بارانی استان در خیابان های شهر گرد هم آمدند و با پیاده روی دسته‌جات عزاداری  دل‌های ماتم زده خود را راهی بقیع کردند و مراتب عشق و ارادت خود را به آن حضرت ابراز کردند.‌

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • نهضت علمی امروز میراث پرافتخار مکتب امام صادق(ع) است
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • شهر قم غرق در عزا و ماتم شهادت رئیس مذهب جعفری+ فیلم و عکس
  • لرستان؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)
  • دسته عزای رئیس مذهب تشیع در شهر میناب
  • احیای جایگاه مرجعیت علمی اهل‌ بیت در مکتب امام صادق (ع)
  • عزاداری  در رسای رییس مذهب تشیع در کرمان