Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اوایل هفته پیش رو محمد مهدی تندگویان معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان کشوربه زنجان سفر خواهد نمود تا در میان جوانان ، سمن ها و تشکل های مردمی حاضر شود و به پرسش ها و نیاز های آنان توجه کند . 

محمد مهدی تندگویان ،۲۳ خرداد ۱۳۵۳درتهران بدنیا آمده واکنون معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشورمی‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دوره چهارم و سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر در آن دوره بود.  در دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران به عنوان یکی از ۳۱ عضو منتخب به شورای شهر تهران راه پیدا کرد. در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت گرایش اطلاعات و ارتباطات و در کارشناسی ارشد رشته مدیریت شهری خوانده. پس از اتمام شورای چهارم ، از ۲۵ شهریورماه ۱۳۹۶ تندگویان با حکم دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دولت دوازدهم ، به عنوان معاون امور ساماندهی جوانان این وزارتخانه مشغول به کار شد. هم چنین در مهرماه ۹۶ وی طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان به سمت دبیر ستاد ملی ساماندهی امور جوانان منصوب گردید.

تندگویان ادعا دارد بیشتر فردی اجرایی است تا سیاسی. لذا انتظار می رود جوانان استان زنجان را بگرمی بپذیرد و راهکار های عملیاتی خود را هدیه آنان کند. 

معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان گرچه 40 سالگی را پشت سر گذاشته، اما جزو جوان‌ترین مدیران دولت تدبیر و امید است؛ کسی که از محدود شدن آزادی‌های مشروع جوانان، مثل تعطیلی کنسرت‌ها گله‌مند است و مشکل اصلی را نبود سیاست‌گذاری در حوزه جوانان می‌داند. وی که خود از فعالان فضای مجازی به شمار می‌رود، بعد از بحث فیلتر تلگرام با صراحت از این اقدام انتقاد کرده و معتقد است جوانان بدلیل مدل برخوردهای قبلی به پیام‌رسان‌های داخلی اعتمادی ندارند.

کسی که با بحث مشاوران جوان کاملا مخالف است، مدیریت کشور را کهنسال می‌داند و از آنها با عنوان «پیرمردها»یی نام می‌برد که در جای خودشان باقی‌اند. تندگویان از زمان ورودش به معاونت ساماندهی امور جوانان به پیگیری جدایی معاونت جوانان و تشکیل «سازمان جوانان» پرداخته.

تندگویان در تبریز عنوان نموده بود : شبکه تخصصی بوم گردی می تواند بهترین هدیه برای شهر تبریزباشد.

حال منتظریم ببینیم این مدیر جوان عملیاتی چه هدیه ای برای جوانان استان زنجان دارد.

منبع تیتر:مصاحبه تندگویان در تاریخ 14 اردیبهشت 97

خبرنگار: داودخیری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان معاون وزارت ورزش و جوانان مدیریت میهمان کهنسال تندگویان ساماندهی جوانان پیرمردها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، عصر روز یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد خانپور، جوان پرتلاش مازندرانی به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری درآمد.

محمدجواد خانپور در حال حاضر، مدیرکل امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور است.

وی، سوابق دیگری همچون مشاور برنامه و بودجه کمیته ملی المپیک، عضویت کمسیون اقتصادی ورزش، سرپرستی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره و مشاور امور مجلس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است مازندران، ورزشی‌ترین استان کشور است که حضور جوانان مستعد این استان در راس مدیریت ورزش می‌تواند در توسعه همه جانبه ورزش کشور، تأثیرگذار باشد.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228783 برچسب‌ها ایسکانیوز وزنه برداری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران

دیگر خبرها

  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است