Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@12:35:07 GMT

تخفیف‌های شگفت‌انگیز در ساعات پایانی نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۸۴۱۵

تخفیف‌های شگفت‌انگیز در ساعات پایانی نمایشگاه کتاب


به گزارش خبرنگار ایکنا، سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ساعات پایانی خود شاهد تخفیف‌های شگفت‌انگیز و بسی وسوسه‌انگیز ناشرانی است که کتاب‌های خود را با تخفیف‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند.
نشر شاهد یکی از ناشرانی است که یکسری از آثار خود را روی میز جداگانه‌ای قرار داده و بر روی آن عبارت «هر جلد کتاب 500 تومان» نقش بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب‌هایی مانند «با یاران سپیده»، «فرهنگ و اصطلاحات زندان»، گزیده‌های موضوعی وصیت‌نامه شهدا و ... در میان این آثار جای گرفته‌اند.

«ستاره‌ها» که از ناشران مشهد مقدس است به ارائه کتاب‌های با موضوع دفاع مقدس پرداخته است، کتاب «راز بندگی» نوشته عباس تیموری از آثاری است که با تخفیف 50 درصد ارائه می‌شود. نویسنده در این اثر ابتدا به توصیف مفاهیم و ارزش‌های دینی و اعتقادی پرداخته و سپس مصادیق عملی را از میان الگوهای تاریخ دفاع مقدس ارائه کرده است.
«سوره‌های عشق» ناشر دیگری است که مانند «ستاره‌ها» کتاب «یادهای یادگار» خود را با تخفیف 50 درصدی عرضه می‌کند. این کتاب بررسی زندگانی شهید امیدی از دوران کودکی، انقلاب، جنگ و شهادت است که توسط محمدعلی قاسمی نوشته شده است. خاطرات این شهید در مصاحبه با 70 نفر از همرزمان، دوستان و اعضای خانواده ایشان جمع‌آوری شده است.

البته مخاطبان با خرید کتاب «یادهای یادگار» می‌تواند در قرعه‌کشی سفر زیارتی عتبات عالیات نیز شرکت کنند.
انتشارات «خورشید باران» بسته شعر خود را که شامل 4 عنوان کتاب است به قیمت 10 هزار تومان و بسته داستان حاوی 3 کتاب 10 هزار تومان ارائه می‌شود. «کلید طلایی شادکامی و کامیابی» نیز 10 هزار تومان است.
نشر «اسوه» قرآن با خط عثمان‌طه را با هدیه 10 هزار تومان عرضه می‌کند، این در حالی است که همان قرآن در غرفه‌های دیگر تا 30 هزار تومان نیز ارائه می‌شود.
انتشارات «روایت فتح» نیز بسته‌هایی را برای مخاطبان علاوه بر تخفیف 20 درصدی ارائه کرده است، 5 درصد به کسانی که این بسته ها را خریداری کنند تحفیف می‌دهد. این تخفیف به صورت پلکانی برای این بسته ها طراحی شده و تا 50 درصد افزایش می‌‎یابد و هر بسته دارای 5 درصد تخفیف است و در صورت خریداری همه آنها 5 درصد به تخفیف‌ها اضافه می‌شود.
همچنین خریدهای تا 100 هزار تومان از 20 درصد تخفیف، از 100 تا 250 هزار تومان 25 درصد، از 250 تا 400 هزار تومان 30 درصد و خریدهای بالای 400 هزار تومان از 35 درصد تخفیف بهره خواهند برد.
ناشر دیگری نیز کتاب کودک را فقط هزار تومان عرضه می‌کرد و چهار عنوان کتاب ویژه نوجوانان نیز فقط 3 هزار تومان بود.


اینها بخش کوچکی از تخفیف‌هایی بود که ناشران ارائه کردند تا کتاب‌های خود را در این اوضاع بد اقتصادی، بفروشند تا بارشان در برگشت به انبار، سبک‌تر باشد. مخاطبان نیز در بسیاری از موارد مشتری این کتاب‌ها بودند، به طوری که نشر صریر که کتاب «غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند» را با تخفیف ویژه 50 درصدی عرضه می‌کرد؛ وقتی برای خرید مراجعه کردیم، عنوان کردند که همه نسخه‌ها را فروخته‌‌اند.
به نظر می‌رسد، این تخفیف‌ها که به گفته مسئولان نمایشگاه تخلف محسوب می‌شود، حق کتابفروشان را ضایع می‌کند و مسئولان باید با نظارت بیشتری این موضوع را مورد توجه قرار می‌دادند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز هفته بیست‌ویکم لیگ امارات، امروز (جمعه) اتحاد کلبا به مصاف النصر رفت و در شرایطی که ۲ بر صفر از حریف خود جلو بود، در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت داد. اتحاد کلبا با این نتیجه ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت. نکته مهم این بازی درخشش دوباره مهدی قایدی بود که طی هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیمش داشته است.

درخشش ادامه‌دار باشو در امارات

به گزارش فوتبال ۳۶۰، مهدی قایدی در جریان دیدار امروز اتحاد کلبا مقابل النصر در دقیقه ۱۰ گل نخست تیمش را به‌ثمر رساند و یکی از بهترین‌های تیمش بود. او با این گل، به آمار ۹ گل زده در لیگ امارات رسید و با دادن ۵ پاس گل در این فصل، موثرترین بازیکن اتحاد کلبا محسوب می‌شود. او با تاثیر گذاشتن روی ۱۴ تیمش، چهارمین بازی موثر لیگ امارات است و تنها فابیو لیما با ۱۸، عمر خریبین ۱۶ و نیکولاس خیمنز با ۱۵ تاثیر بالاتر از او قرار دارند. نکته مهم این نفرات حضورشان در تیم‌های بالانشین است و قایدی در تیمی چون اتحاد کلبا توانسته این آمار عالی را ثبت کتد.

قایدی در ۷ بازی اخیر اتحاد کلبا ۳ بار گل زده و ۴ پاس گل هم ارسال کرده و در فرم بسیار خوبی به سر می‌برد. در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده او به گوش می‌رسد ولی ستاره ایرانی با این عملکرد می‌تواند آماده یک انتقال جذاب در نقل‌وانتقالات تابستانی باشد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899926

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)