Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@04:32:00 GMT

زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۹۷۹۴

زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش جهان نيوز، آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۷ با کش و قوس‌های فراوانی همراه بود؛ در ابتدا قرار بود این آزمون در نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار شود و بر این اساس باید دفترچه آزمون استخدامی نهایتاً در نیمه دوم فروردین ماه در اختیار علاقمندان قرار می گرفت اما این اتفاق رخ نداد.
وزارت آموزش و پرورش در طی ماه‌های گذشته زمان های متفاوتی را درباره انتشار دفترچه آزمون استخدامی و زمان ثبت‌نام علاقه‌مندان برای  شرکت در آزمون استخدامی این وزارتخانه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین اظهار نظر رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش عنوان شد که ثبت‌نام آزمون استخدامی این وزارتخانه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

اما سازمان سنجش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ثبت‌نام پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب مجموعاً ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در نوع دستگاه اجرایی شامل وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی ، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی،  سازمان بیمه سلامت،  سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه) از تاریخ ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org آغاز خواهد شد.

سازمان سنجش همچنین در این اطلاعیه اعلام کرد که تاریخ برگزاری این آزمون ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ خواهد بود.نکته جالب توجه در این اطلاعیه، این است که از ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر که در این آزمون پذیرش می‌شوند ۱۷ هزار و ۳۶۸ نفر به وزارت آموزش و پرورش اختصاص دارد.

در هر حال آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از فردا یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۷ ادامه دارد.سازمان سنجش تاکید کرده است که این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ مذکور برای ثبت‌نام به سازمان سنجش آموزش کشور واصل شود به هیچ‌وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
منبع: فارس پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان