Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از استقبال بی‌نظیر شهروندان از مترو برای رسیدن به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: این میزان جابجایی مسافر نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت تا پایان روز جمعه 21 اردیبهشت سال جاری متروی تهران و حومه با افزایش حرکت‌های مسافربری در خطوط یک و سه، بیش از دو میلیون و 96 هزار و 646 سفر در دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی امام خمینی(ره) به ثبت رسیده است، ‌گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فاقد پارکینگ بود و در نزدیکی نمایشگاه دو ایستگاه مصلی امام خمینی(ره) و ایستگاه شهید بهشتی وجود دارد، استفاده از مترو بهترین انتخاب برای رسیدن به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت با اشاره به اینکه آ‌مار تردد مسافران نمایشگاه بین المللی کتاب در روزهای اخیر روند صعودی داشته است، گفت: در اولین روز برگزاری نمایشگاه یعنی چهارشنبه 12 اردیبهشت، 110 هزار و 160 سفر به ثبت رسیده بود و این رقم در روز جمعه 21 اردیبهشت به 250 هزار و 605 سفر افزایش یافت.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه در ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سرفاصله حرکت قطارها در خطوط یک و سه را کاهش داده‌ایم، گفت: همچنین در مرکز فرمان به طور مستمر میزان مسافران در ایستگاه های مترو را رصد کردیم و با برنامه ریزی دقیق در اعزام قطارهای فوق العاده سعی کردیم تا حد امکان از تجمع مسافران در ایستگاه‌ها جلوگیری کنیم و بهترین سرویس دهی را ارائه دهیم.

وی با تأکید بر اینکه ناوگان حمل و نقل ریلی در روزهای عادی خود هم پذیرای حجم بالایی از مسافران است، اذعان کرد: هیچ وسیله حمل و نقل دیگری نمی‌تواند این خدمات را در این سطح و با این حجم وسیع انجام دهد.

نوبخت در پایان خاطرنشان کرد:‌ شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تمام توان خود را در خدمت رسانی سریع، ایمن و پاک به کار بسته و امیدواریم با تجهیز این ناوگان در آینده بتوانیم خدمات بهتر و شایسته‌تری را به شهروندان ارائه دهیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مترو شهید بهشتی نمایشگاه بین المللی نمایشگاه بین المللی کتاب مسافران ناوگان حمل و نقل حمل و نقل خدمت رسانی مترو نمایشگاه کتاب مصلی نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دوره از نمایشگاه کتاب با بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب حضور خواهد داشت.

براساس این خبر در غرفه کانون پرورش فکری در بخش کودک و نوجوان بیش از ۱۰ مربی برتر کانون از سراسر کشور حضور دارند و به کودکان و خانواده‌ها در انتخاب کتاب مشاوره می‌دهند.

کانون زبان ایران نیز با بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حاضر است و مشاوره، تعیین سطح رایگان و تخفیف ویژه کانون زبان ایران در غرفه‌های کانون صورت می‌گیرد.

همچنین مراسم جشن امضا با حضور نویسندگان آثار، اجرای کتاب تئاتر، برگزاری کارگاه‌های مادران، رونمایی از باشگاه صدهزار تایی‌های کانون، رونمایی از نشان باشگاه مخاطبان کانون، اختصاص تخفیف ویژه برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس و اختصاص تخفیف ویژه برای مراکز کانون استان تهران از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

علاوه براین در غرفه کانون سه مراسم رونمایی برای تولیدات جدید کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد که رونمایی از کتاب‌های گروه سنی صفر (کتاب‌های مناسب برای گروه سنی زیر ۴ سال) از جمله این برنامه‌هاست.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن‌های ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی، ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) و بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نشانی https://book.icfi.ir/ حضور دارد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • سی‌وچهار دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نگاه
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟