Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:44:34 GMT

درخواست مسئولان استقلال از شفر برای لیست فصل آینده

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۵۲۸۰

درخواست مسئولان استقلال از شفر برای لیست فصل آینده

مسئولان باشگاه استقلال در انتظار فهرست بازیکنان موردنظر سرمربی آلمانی تیم فوتبال این باشگاه برای فصل آینده هستند. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه این هفته آخرین بازی خود در فصل جاری را برابر ذوب‌آهن انجام خواهد داد تا تکلیف این تیم برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است شفر بعد از این بازی ایران را ترک کند تا پس از استراحتی چند روزه به ایران برگردد. مسئولان استقلال اما از شفر خواسته‌اند تا فهرست بازیکنان مورد نظرش برای فصل آینده را به باشگاه ارائه داده و تکلیف بازیکنان فعلی استقلال را هم برای تمدید قرارداد یا قرار گرفتن در فهرست فروش مشخص کند.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند

حمید مطهری در نشست خبری حاضر شد.

حمید مطهری پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال تراکتور تبریز برابر استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر صحبت کرد.

حمید مطهری گفت:

فوتبال پویا و اکتیوی را شاهد بودیم. بازی سنگینی بود و پنج روز قبل هم بازی 120 دقیقه‌ای در جام حذفی داشتیم. بچه‌های من خیلی خوب بازی کردند، مخصوصاً در نیمه دوم که فوق‌العاده بود.

وی افزود:

چیزی که من را خوشحال می‌کند، این است که تیمم از نظر سازماندهی متحد بازی کرد. استقلال در بخش ایستگاهی و حمله تیم باکیفیتی است و توانستیم بازی را در این بخش کنترل کنیم. اگر خودباوری داشتیم می‌توانستیم برنده باشیم. به خاطر اتفاقات قبل بازیکنان هنوز به آن خود باوری نرسیده‌اند. استقلال هم تیم قابل احترامی است و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم.

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در مورد اینکه تیمش در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت و بازیکنان در خط حمله تأثیرگذار نبودند، ولی تعویض‌هایش در نیمه دوم روند بازی را عوض کرد، گفت:

قبول دارم در نیمه اول مثل نیمه دوم خوب نبودیم، اما اگر آرایش تیمم را دیده باشید دو فوروارد در ترکیب گذاشته بودم و دوست داشتم به استقلال حمله کنیم، شاید کسی این کار را نمی‌کرد. سعی می‌کردیم استقلال را کنترل کنیم تا انرژی‌مان را برای نیمه دوم بگذاریم که متأسفانه نشد. با شما موافقم کیفیت نیمه دوم بهتر بود و با تعویض‌ها تیم جان بهتری گرفت.

مطهری در واکنش به اظهارات جواد نکونام سرمربی استقلال که اعتقاد داشت سه تیم بالای جدول از جمله تراکتور مهره‌های بیشتری به نسبت تیمش دارند، گفت:

به نظر نکونام احترام می‌گذارم.

وی در پاسخ به این سؤال که علت ناکامی تراکتور مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس در سال‌های اخیر چه چیزی بوده است، تصریح کرد:

من یک هفته است به تراکتور آمده‌ام و این بحث باید آسیب‌شناسی شود که چرا این اتفاق افتاده است. باید گروه کارشناسی بررسی کند و نمی‌توانم جواب قاطعی بدهم.

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز راجع به اینکه آیا با گذاشتن ارسلان مطهری در ترکیب اصلی دنبال سورپرایز کردن استقلالی‌ها بود، یادآور شد:

بله، سورپرایزم بود اما اینکه فقط چون ارسلان در استقلال بوده است و بخواهم او را در ترکیب بگذارم، چنین چیزی نبوده است. حضور او در ترکیب تاکتیکی بود، به خصوص برای استفاده از ضربات ایستگاهی. در نیمه دوم، آرایش تیمی را عوض کردیم و شرایط‌مان بهتر شد. فوتبال همین است و باید حواس‌تان باشد. ارسلان با توجه به لیاقت خودش بازی کرد. برای یک هفته‌ای که آمده‌ام، نتیجه راضی‌کننده بود ولی انتظار من برد بود و اگر بازیکنان خودباوری داشتند می‌توانستیم ببریم.

مطهری درباره اینکه چه زمانی قرار است مسئولیت اصلی تراکتور را برعهده بگیرد، خاطرنشان کرد:

روز گذشته گفتم اگر درباره این موضوع صحبتی هست از مدیران باشگاه سوال بپرسید. تا روزی که هستم صادقانه کار می‌کنم. در این یک هفته کاری با کسی ندارم و دست هواداران را می‌بوسم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه گفته می‌شود در صورت عدم حضور یحیی گل‌محمدی با تراکتور قطع همکاری می‌کند، گفت:

فعلاً کارم را انجام می‌دهم. تا زمانی که شأن و شخصیتم حفظ شود، کار تیم را جلو می‌برم. مهم این است تراکتور رو به جلو باشد. بازیکنان در یک هفته نشان دادند که رو به جلو حرکت می‌کنند. با حمید مطهری یا بدون او مهم نیست، مهم خوشحالی هواداران است.

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در واکنش به حواشی به وجود آمده در مورد قرارداد 12 میلیاردی‌اش با تراکتور عنوان کرد:

این موضوع یکی از مسائل حاشیه‌ای است که درست می‌کنند.

مطهری در مورد مشکلات تراکتور در خط حمله در سال‌های اخیر تصریح کرد:

در بخش دفاعی با زمان کوتاهی می‌توانید تیم‌تان را ترمیم کنید، ولی در بخش حمله کار سختی است و باید زمان زیادی بگذارید. نمونه اروپایی‌اش گواردیولاست و هر جا می‌رود بالای دو، سه سال می‌ماند. ما برنامه داریم، ولی باید بهتر شویم. به صورت کلی باید بگویم در بخش دفاعی می‌توانید کار را انجام دهید، ولی در حمله کار زمان‌بر است.

وی درباره صحنه خطای مهرداد محمدی روی شجاع خلیل‌زاده خاطر نشان کرد:

به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. همیشه سعی کرده‌ام درباره داوری صحبت نکنم، ولی خطا روی شجاع را دیدم و کارشناسان گفتند بازیکن حریف باید اخراج می‌شد. اگر بازیکن استقلال اخراج می‌شد شاید جریان بازی تغییر می‌کرد. شجاع هم پارگی لب دارد و هم ضربه محکمی به دندانش خورده و شش هفت بخیه زده است.

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در مورد رویارویی تیمش با مس رفسنجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت:

قرعه را به فال نیک می‌گیرم. مس فوتبال خوبی بازی می‌کند و برای ما نیز راحت‌تر است تیمی فوتبال بازی کند. قبل از بازی با ذوب‌آهن گفتم مدعی جام حذفی هستیم. تراکتور از قدیم مدعی قهرمانی جام حذفی بوده است.

مطهری ادامه داد:

بازی‌ها هر چهار پنج روز یک بار برگزار می‌شود و من هر روز در بنیان دیزل هستم. هر روز وقت می‌گذاریم و بازیکنان تلاش می‌کنند تیم بهتر و با کیفیتی داشته باشند.

وی در مورد اضافه شدن مربی بدنساز سابق پرسپولیس به کادرفنی تراکتور گفت:

بله، آقای تشکری‌کیا اضافه شدند که مربی خوبی است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!