Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- کاراته کاهاي جوان دختر با کسب 2 طلا، يک نقره و يک برنز بر سکوي قهرماني آسيا ايستادند.
به گزارش آريا به نقل از سايت فدراسيون کاراته، پيکارهاي رده سني جوانان دختر در هفدهمين دوره رقابتهاي کاراته قهرماني آسيا در اوکيناواي ژاپن در حالي به پايان رسيد که تيم ملي کشورمان با کسب 2 مدال طلا توسط نگين آلتوني و فاطمه خنکدار، يک نقره مبينا حيدري و يک برنز حديثه جمال بر سکوي قهرماني قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن 53- کيلوگرم، فاطمه خنکدار دراولين مبارزه خود مقابل گوينت گويان از ويتنام به تساوي يک بر يک رسيد که با استفاده از قانون سنشو برنده تاتامي شد. خنکدار در دومين ديدار 9 بر صفرآبينارا راجنراين از هند را مغلوب کرد. سپس 5 بر صفر ديلدورا آليکولاوا نماينده ازبکستان را از پيش رو برداشت و فيناليست شد.
او در فينال سوچاواله کولاوانيچ از تايلند را 5 بر صفر برد و مدال طلا را بر گردن آويخت.
در وزن 59- کيلوگرم، مبينا حيدري در گام نخست 5 بر صفر ون لين از ويتنام را مغلوب کرد. سپس 6 بر يک کاويتا کاويتا از هند را برد. در ادامه با نتيجه 12 بر 2 کوکورو ساکاجي از ژاپن را شکست داد و به فينال راه يافت.
او در فينال به مصاف نرانوچ تانگلينگ از تايلند رفت و 2 بر يک نتيجه را واگذار کرد و به مدال نقره اين وزن رسيد.
در وزن 59+ کيلوگرم، نگين آلتوني 4 بر 2 روشتي سونيل از هند را برد. در ادامه 3 بر يک سارا الامري از امارت را برد و سپس 3 بر 2 مقابل هرا ايرناندا از اندونزي به پيروزي رسيد.
آلتوني در فينال ساکورا ساواشيما از ژاپن 3 بر يک برد و مدال طلاي اين وزن را از آن خود کرد.
در کاتاي انفرادي جوانان، حديثه جمال ابتدا با نتيجه 3 بر 2 ون چو از چين تايپه را شکست داد. در دومين مبارزه 3 بر 2 مقابل پونگ نئون از ويتنام شکست خورد و به ديدار رده بندي راه يافت. او در مبارزه رده بندي به مصاف مان سوملو از هنگ کنگ رفت و با نتيجه 5 بر صفر به برتري رسيد و صاحب مدال برنز شد.
در وزن 48- کيلوگرم، ليلا برجعلي در اولين مبارزه 7 بر 2 مقابل رينکا تاهاتا از ژاپن شکست خورد و در جدول شانس مجدد در مبارزه اول 6 بر صفر في وانگ از چين را برد و در رده بندي 4 بر صفر مقابل آيکا اوکازاکي از تايلند شکست خورد و به مدال نرسيد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: يک برنز کاراته جام هفدهم آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

دارنده دو نشان نقره و یک برنز وزن ۷۹ کیلوگرم جهان که به تازگی مدال طلای قهرمانی آسیا را به دست آورده، اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که یک سهمیه کشتی آزاد برای المپیک باقی مانده و قرار است محسن کاوه همراه با علیرضا سرلک به همین منظور هفته آینده راهی ترکیه شود، اردوی آزادکاران هم‌اکنون در کمپ تیم‎های ملی در جریان است.

محمد نخودی که به عنوان نفر اول چرخه 79 کیلوگرم سال 2024، فروردین ماه مدال طلای این وزن را در مسابقات قهرمانی آسیا از آن خود کرد، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف اردو را ترک کرد تا کارهای فیزیوتراپی‌اش را دنبال کند.

این کشتی‌گیر سال گذشته مدال برنز جهان را از آن خود کرد و برخلاف سایر مدعیان اوزان غیرالمپیکی، وزنش را تغییر نداد و در همین وزن 79 کیلوگرم ماند.

او ملی‌پوش احتمالی این وزن ایران در رقابت‌های جهانی 2024 اوزان غیر المپیکی در آلبانی -درصورت صدور ویزا از سوی میزبان- خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد