Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تربیت بدنی ورزش و جوانان استان تهران از اختصاص جوایز ویژه‌ای برای مدال‌آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا برای مدال‌آوران استان تهران خبر داد.

رضا گل‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا در حاشیه یازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم در جاکارتا تعداد مدال‌آوران استان تهران را افزایش دهیم و همچنین ورزشکاران بیشتری را از این استان به جاکارتا اعزام کنیم جوایزی پیش‌بینی شده که بعد از پایان بازی‌ها به مدال‌آوران استان تهران اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین به منظور تشویق ورزشکاران استان تهران برای حضور هرچه بهتر و قوی‌تر در رقابت‌های جاکارتا هزینه‌هایی به عنوان کمک هزینه برای ورزشکاران استان تهران پیش‌بینی شده است که میزان این هزینه‌ها از 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان پیش‌بینی شده است به طوری که این جوایز بر اساس رشته‌ها و میزان مدال‌آوری ورزشکاران اعزامی متفاوت خواهد بود. تلاش ما بر این است تا هر ماه طبق شاخص‌هایی که از ورزشکاران اعزامی به جاکارتا در درون اردوها در نظر گرفته شده است مبلغی را به حساب آن‌ها واریز کنیم تا مشکلی برای آماده‌سازی خود جهت شرکت در بازی‌های اسیایی جاکارتا نداشته باشند. در حقیقت این مبلغ به منظور تشویق ورزشکاران اعزامی به جاکارتا در نظر گرفته شده است تا ورزشکاران بدون دغدغه و مشکل تمرین‌های خود را پیگیری کنند و با آمادگی بالایی راهی بازی‌های آسیایی جاکارتا شود.

گل‌محمدی ادامه داد: طبق برنامه‌ای که انجام شده امسال استان تهران 30 درصد از نظر تعداد نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی رشد داشته است و من مطمئنم که در بازی‌های آسیایی جاکارتا تعداد مدال‌آوران نسبت به سال‌های قبل افزایش خوبی خواهد داشت.

گل‌محمدی درباره یازدهمین همایش بین‌المللی ورزشی خاطرنشان کرد: برپایی چنین همایش‌هایی نشان از رشد و پیشرفت علم در ورزش کشور دارد و ما شاهد کیفیت این گونه همایش‌ها هستیم. قطعا ورزش استان تهران از چنین همایش‌هایی استقبال خوبی خواهد کرد و از یافته‌های علمی و تحقیقات و پژوهش‌هایی که در پایان همایش انجام می‌شود تلاش خواهیم کرد در ارتقای ورزش استان تهران استفاده کنیم و در دانش‌افزایی مربیان و ورزشکاران خود بهره لازم را ببریم. ما سعی کردیم بر اساس گفته رهبر معظم که امسال را سال کالای ایرانی عنوان کرده است حتی تجهیزات ورزشی این استان را از کالاهای ایرانی خریداری کنیم و حتی تجهیزات داخلی اماکن ورزشی را نیز با کالاهای ایرانی مجهز کنیم و از ورود کالاهای خارجی جلوگیری به عمل آوریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام رضا گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان

صالح محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: بخشی از این اعتبار به متقاضیان خرید موتور پمپ آب کشاورزی پرداخت شده است و این مهم استمرار پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به سهم ۱۴۶ میلیارد تومانی استان در بخش مکانیزاسیون در سال گذشته اضافه کرد: علت عدم تخصیص تمام سهم اختصاصی در نظر گرفته شده به بهره برداران استان گیلان مشکل ایجاد شده در سامانه سمات بانک کشاورزی بوده است و امیدواریم در سال جدید ضمن توجه به جاماندگان معرفی شده سال قبل پرداخت تسهیلات را ادامه دهیم.

محمدی تصریح کرد: در سال جاری سهم استان در خط اعتباری ویژه مکانیزاسیون ۲۴۰ میلیارد تومان است و به مثابه سال‌های گذشته پس از هماهنگی با مدیریت شعب بانک کشاورزی توزیع شهرستانی و سهم شهرستان در اختیار مدیران جهاد کشاورزی قرار خواهد گرفت تا نسبت به معرفی متقاضیان واجد شرایط به سیستم بانکی اقدام شود.

کد خبر 6098943

دیگر خبرها

  • ورزشکارانی که دیگر طلبکار نیستند!
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری