Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد واحد تبریز گفت: قطعا جوانان توانایی کسب موفقیت های مختلف در عرصه های گوناگون را دارند، لذا باخودباوری و تکیه بر دانش جوانانان می توان با بسیاری از کشورهای پیشرفته در دنیا رقابت کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در مراسم بزرگداشت مقام شامخ استاد و تجلیل از کارآفرینان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی با تبریک هفته معلم از همه تلاش و زحمات معلمان و استادان قدردانی کرد و گفت: هفته گرامیداشت روز معلم یادآور تلاش‌هایی است که در عرصه تعلیم و تربیت اتخاذ می‌شود؛ صحبت کردن از مقام معلم کار بسیار دشواری است چرا که پیامبر اعظم (ص) معلم بشریت بودند و معلمی نیز شغل انبیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عزیز جوانپور با بیان اینکه جامعه بشری مدیون معلمانی است که فضایل انسانی را در جامعه بسط و گسترش دادند، بیان کرد: معلمی فقط اختصاص به درس و مدرسه و دانشگاه نیست بلکه همه مادر و پدران، شهیدان و امام حسین (ع) جزو برترین معلمان بشر در طول زندگانی بوده اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز خاطر نشان کرد: افتخار ما در مکتب اسلام این است که یا باید معلم باشیم یا متعلم؛ چرا که انسان از این دو حالت خارج نیست.

وی از همه زحمات و تلاشگران در دانشگاه آزاد واحد ایلخچی قدردانی کرد و گفت: از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی برای فراهم کردن برنامه‌ای در راستای تجلیل از فرهیختگان، دانش پژوهان و مقام آفرینان مخصوصا تجلیل از تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی که در رقابت‌های جهانی رباتیک نام آذربایجان را در دنیا و جهان زنده کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

جوان پور لازمه موفقیت را همت بلند و تلاش مضاعف دانست و ادامه داد: شاید بسیاری از افراد نام ایلخچی را نشنیده باشند و این نشان می‌دهد که اگر در یک واحد کوچک همت، جدیت و اراده باشد، می‌توان اقدامات بزرگ و ارزنده‌ای را انجام داد که در این راستا واحد کوچکی مثل ایلخچی از این امر مستثنی نیست و جا دارد که همه این موفقیت و افتخارآفرینی را تبریک بگوییم و ان‌شاءلله در مسابقات بعدی که در کانادا برگزار خواهد شد، مجددا شاهد کسب موفقیت‌های برتر باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با بیان اینکه می‌توان بسیاری از مشکلات را با تکیه بر نخبگان و جوانان و فرهیختگان کشور حل کرد، اظهار کرد: قطعا جوانان توانایی کسب موفقیت‌های مختلف درعرصه‌های گوناگون را دارند، لذا باخودباوری و تکیه بر دانش جوانانان می‌توان با بسیاری از کشور‌های پیشرفته در دنیا رقابت کرد؛ کشور‌های پیشرفته‌ای که امروز در جهان ادعای زورگویی و حکومت را دارند و تلاش دارند تا همه را زیر سلطه خود نگه دارند.

وی گفت: لازم است تا با ایجاد زمینه مناسب به جوانان اعتماد کنیم و قدردان تلاش و زحمات آن‌ها باشیم. باید به جوانان فرصت بدهیم تا بسیاری از مشکلات موجود در کشور از جمله مشکلات صنعتی را که در گرو دانش جوانان است، حل بکنند.

جوانپورمطرح کرد: جوانان می‌توانند حماسه ساز و نقش آفرین باشند؛ اگر امروز در صنایع دفایی خودکفا هستیم، این اقتدار را مدیون جوانانی هستیم که عاشقانه و مخلصانه در کشور خدمت کردند و مطمئنا می‌توان در عرصه تولید علم و فناوری که اکنون از دنیای کنونی عقب هستیم، با در دست داشتن تکنولوژی روز دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد تبریز جامعه بشری تجلیل از فرهیختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناروی آنا، مراسم بزرگداشت روز استاد با حضور داریوش جاوید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

گفت‌وگوی خبرنگار آنا را با مسئولان دانشگاهی و اعضای هیئت علمی درباره مقام شامخ استاد در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است