Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج هشتمین المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور که به میزبانی استان خوزستان و مرکز آبادان در منطقه آزاد اروند برگزارشد، به کار خود پایان داد.

دراین مسابقات که تیمهایی از سراسر کشوردررشته های مختلف تیمی وانفرادی حضورداشتند، آقای صادق خادمی دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نورمرکز یاسوج دررشته دو ومیدانی، ماده پرتاب نیزه مقام اول و نشان طلا ودرماده پرتاب وزنه مقام سوم ومدال برنز را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/د

دانشجوی پیام نور مرکز یاسوج مقام اول دوومیدانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش وجوانان دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: ۶۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا بازداشت شده‌اند

به دنبال خیزش اعتراضی دانشجویان در دست‌کم ۱۵ دانشگاه در سرتاسر ایالات متحده علیه جنایات تل‌آویو و همدستی واشنگتن با آن، حدود ۶۰۰ نفر بازداشت شده‌اند.

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر همچنان که تعداد دانشجویان معترض علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه افزایش یافت، نیروهای امنیتی آمریکا و بعضا مقامات دانشگاه‌ها سرکوب بی‌سابقه‌ای را علیه دانشجویان اعمال کردند.

پایگاه خبری اکسیوس گزارش کرد که طی این اعتراضات، حدود ۶۰۰ نفر دستگیر شده‌اند.

دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های متعددی در سرتاسر ایالات متحده از جمله دانشگاه کلمبیا، دانشگاه ییل، ام‌آی‌تی، دانشگاه تافتس، دانشگاه میشیگان و دانشگاه ایالتی پلی‌تکنیک کالیفرنیا، مینه‌سوتا و دانشگاه نیویورک، محوطه‌های دانشگاه را به صحنه اعتراضات علیه جنایات رژیم صهیونیستی و همدستی آمریکا با این رژیم بدل کردند.

این پایگاه خبری گزارش داد که اکنون حدود ۶۰۰ نفر از برخی دانشگاه‌های مذکور در بازداشت به سر می‌برند.

در این میان، سازمانی در دانشگاه کلمبیا خواسته تا حضور پلیس در محوطه دانشگاه خاتمه یابد و هم‌چنین دانشگاه کالیفرنیای جنوبی هم خواستار عفو کامل دانشجویان، کارکنان و اساتیدی شده که به دلیل فعالیت‌های حامی فلسطینی دستگیر یا تنبیه شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • آکسیوس: ۶۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا بازداشت شده‌اند
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا