Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، امید ابراهیمی در دقایق ابتدایی بازی با ذوب آهن مصدوم شد و تا پایان بازی با وجود مصدومیت بازی کرد که اتفاقا نمایش خوبی هم داشت.

بعد از بازی با ذوب آهن اینطور عنوان شد که استخوان پای امید ابراهیمی ترک خورده است که البته این اتفاق نیفتاده است و او در طول بازی با ضرب خوردگی روبرو شده است و به همین دلیل فعلا نمی تواند در تمرینات گروهی شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید ابراهیمی امروز هم در کلینیک باشگاه استقلال فیزیوتراپی کرد و گفته می شود از شرایط خوبی برای حضور در بازی با ذوب آهن برخوردار است ولی بازگشت او به میادین به یک شرط امکان پذیر است.

با توجه به اینکه امید ابراهیمی جام جهانی را در پیش دارد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم است تنها در شرایطی برابر ذوب آهن بازی می کند که احتمال تشدید مصدومیتش وجود نداشته باشد.

601

امید ابراهیمی مصدوم تمرینات جام جهانی ذوب آهن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امید ابراهیمی مصدوم تمرینات جام جهانی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌گفتید بازیکن خوبی نیستم، حالا ساکت شوید!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند بعد از یازده سال یک بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان رسید. تیم آلمانی با برتری 1-0 در هر دو بازی رفت و برگشت برابر پی اس جی توانست به فینال ومبلی برسد و جالب اینکه در سال 2013 نیز فینال در ومبلی بود و دورتموند آنجا مغلوب بایرن شد. امشب شاید بایرن با شکست رئال دوباره حریف زردها شود.

در بازی دیشب یکی از ستاره‌های دورتموند امره جان بود. هافبک تنومند در این بازی 78 درصد پاس صحیح ارسال کرد و در 45 مورد در جریان بازی دخالت داشت. او در 4 دوئل نیز موفق بود و موفق به بازپس گیری توپ شد.

امره که در مراحل حذفی لیگ قهرمانان فقط در بازی رفت یک چهارم نهایی برابر اتلتیکو در دقیقه 84 تعویض شد، در پایان بازی فرصت برای پاسخگویی به منتقدانش را غنیمت شمرد و گفت: «خیلی‌ها می‌گویند من بازیکن خوبی نیستم و به درد دورتموند نمی‌خورم. این افراد حالا بهتر است دهانشان را ببندند و بازی من در فینال را تماشا کنند.»

دیگر خبرها

  • می‌گفتید بازیکن خوبی نیستم، حالا ساکت شوید!
  • می‌گفتید بازیکن خوبی نیستم، حالا خفه شوید!
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن