Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:32:52 GMT

اخلاق در ورزشهای همگانی باید نمود بیشتری داشته باشد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۹۶۱۲

اخلاق در ورزشهای همگانی باید نمود بیشتری داشته باشد

زنجان - ایرنا - رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: اصول ارزشی و اخلاق مداری در ورزش های همگانی باید روز بروز نمود بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایرنا، علی مجدآرا روز شنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش های همگانی استان زنجان، افزود: در ورزش های همگانی که با سلامت مردم و جامعه سروکار دارد باید پایبند به اصول و اخلاق باشیم و در جذب خانواده ها به سمت و سوی ورزش، همه تلاش خود را بکار گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه با اختصاص 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات ارزش افزوده به بخش ورزش، تصریح کرد: پارسال بودجه خوبی از سوی فدراسیون ورزش های همگانی به هیات های شهرستانی اختصاص یافت.
مجدآرا خاطرنشان کرد: توجه هرچه بیشتر به بحث آموزش، کیفیت و کمیت در ورزش های همگانی، لازم و ضروری است و به همین جهت فدراسیون همایش اساتید را برای 2 روز در تهران برگزار کرد و شاخص های خوبی نیز تعیین شد که باید مورد استفاده قرار گیرد تا زمینه برای توسعه ورزش همگانی فراهم تر شود.
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: این فدراسیون به لحاظ تعداد ورزشکاران سازمان یافته، بالاترین آمار را به خود اختصاص داده است و علاقه مندان به ورزش در واقع با کمترین هزینه نیازهای ورزشی خود را برطرف می کنند.
مجدآرا با بیان اینکه در حوزه بانوان نیز رتبه خوبی را ورزش های همگانی کسب کرده است، گفت: پارسال انجمن مادران هم تاسیس شد که مسئولیت انجمن این است که مادران سواد حرکتی را به کودکان خود بیاموزند.
به گزارش ایرنا، در مجمع انتخابات هیات ورزش های همگانی که امروز /شنبه 22 اردیبهشت جاری/ برگزار شد، 'محمد کریم رحیمی زاده' با کسب 18 رای از 19 رای ماخوذه، به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را عهده دار شد.
6084/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگاني اخلاق ارزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان