Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  تاجدار مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان گفت:مزرعه پرورش شتر مرغ زندان مرکزی بیرجند که ظرفیت آن در مرحله اول پروار بندی 2 هزار و 500 قطعه است برای 50 نفر اشتغال ایجاد کرد.

وی افزود:برای احداث این واحد تا کنون 350 میلیون تومان هزینه شده و سرمایه در گردش آن هم 300 میلیون تومان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجدار گفت:برای تکمیل چرخه تولید و پرورش شترمرغ در این واحد به 2 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

مطهر نژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور هم گفت : ورود به بازار کار پس از آزادی از زندان ، مهمترین دغدغه زندانیان است

وی افزود :زندانی به محض اینکه از زندان آزاد می شود به دلیل سوء پیشینه نمی تواند مشغول به کار شود که دولت و مجلس باید این مشکل را از پرونده زندانیان جرایم غیر عمد پاک کنند.

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت:هم اکنون 5 درصد زندانیان در داخل زندانها و 20 درصد دیگر نیز در خارج زندانهای استان مشغول به کارند که برای افزایش این میزان اشتغال نیاز به کمک بنیاد تعاون زندانیان کشور داریم.

هاشمی افزود:پارسال با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی 153 دوره آموزشی برای مددجویان زندان استان برگزار شد که 2 هزار و 718 نفر موفق به دریافت گواهینامه مهارت آموزی شدند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندانها جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند

ایسنا/البرز مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج از تحمل کیفر ۲۷۴ زندانی با استفاده از مراقبت الکترونیکی در خارج از این زندان خبر داد.

به گزارش ایسنا، اله کرم عزیزی روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: این افراد در اجرای سیاست‌های قضایی مبنی بر کاهش جمعیت کیفری و با هدف بازسازی شخصیت زندانیان از طریق اعمال طرح نظارت و مراقبت الکترونیکی محکومیت خود را در کنار خانواده سپری می‌کنند.

وی ادامه داد: تایید حسن اخلاق، رفتار، رعایت قوانین و مقررات زندان توسط زندانیان از موارد اعلام شده به مراجع قانونی و اعلام موافقت آنان برای برخورداری واجدین شرایط از تسهیلات سامانه های نظارت و مراقبت الکترونیکی است.

عزیزی بیان کرد: استفاده از پابندهای الکترونیکی برای زندانیان این امکان را به آنان می‌دهد تا علاوه بر سپری نمودن طول مدت محکومیت خود در کنار خانواده بتوانند با حضور در محل کار خود امرار معاش نمایند.

مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج با اشاره به اینکه با استفاده از این سامانه، به جای اینکه شخص دوران محکومیت خود را در زندان سپری کند می‌تواند در جامعه و در کنار خانواده خود باشد، یادآورشد: تنها محدودیت‌های تردد، پیش‌بینی شده، فعالیت در یک محدوده جغرافیایی خاص است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس