Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان غلامحسین شیری گفت: وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان در اجرای مواد ۵، ۱۱ ، ۱۲، ۲۶ و ۲۸ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با همکاری شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون های ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی معماری و عمران بخش های ( طراحی ، نظارت و اجرا ) ، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی ( طراحی و نظارت) ، شهرسازی ، نقشه برداری و ترافیک برای دریافت پروانه اشتغال بکار مهندسی پایه ۳ در تاریخ های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ در استان هرمزگان  بطور هماهنگ و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو هزار و 305 نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد 495 نفر داوطلب زن و 1810 نفر داوطلب مرد بودند که در دو حوزه شهرستان بندرعباس (دانشگاه آزاد اسلامی جامع بندرعباس ) و جزیره کیش  ( دانشگاه صنعتی شریف واحد کیش ) برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیین نامه ترافیک راه و شهرسازی راه و شهرسازی استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  همزمان با سراسر کشور  نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با شرکت داوطلبان گروه علوم تجربی در آذربایجان غربی برگزار شد.

در آزمون روز گذشته   ۱۹ هزار نفر در رشته  علوم انسانی ،  ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب در رشته علوم ریاضی وبه همین میزان  در رشته‌های هنر و زبان رقابت کردند.

 

کنکور سراسری در ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار  داوطلب در  آذربایجان غربی، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار می شود.

 

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته می شود.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

 

 

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب استان اصفهان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند