Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:47:27 GMT

۲۲ شهید دانشجوی مدافع حرم تجلیل می شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۷۸۴۰۲

۲۲ شهید دانشجوی مدافع حرم تجلیل می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا) امیر للـه‌گانی، با اعلام این خبر افزود: دومین کنگره ملی شهدای دانشجو به همت ستاد هماهنگی این کنگره، متشکل از بسیج دانشجویی کشور، معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم و معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری این کنگره را فرصتی برای معرفی فرهنگ ایثار، گذشت و تعهد برای جوانان این سرزمین دانست و افزود: این کنگره در سه سطح دانشگاهی، استانی و ملی برگزار می‌شود و دبیرخانه دائم آن نیز در بسیج دانشجویی کشور مستقر است.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت، همچنین از مشارکت بسیار خوب دانشگاه‌های علوم پزشکی در برگزاری کنگره‌های دانشگاهی و استانی قدردانی کرد و گفت: کنگره‌های دانشگاهی در بیشتر دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شده است و این دانشگاه‌ها مشارکت خوبی در برگزاری کنگره‌های استانی با دیگر دستگاه‌ها داشته‌اند که باید این تلاش‌ها را ارج نهاد.

للـه‌گانی یکی از برنامه‌های مهم آیین اختتامیه دومین گنگره ملی شهدای دانشجو را تجلیل از خانواده ۲۲ تن از شهدای دانشجوی مدافع حرم عنوان کرد.

کد خبر 4295041

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت کنگره شهدای دانشجو وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی منصور غلامی سازمان سنجش دوره دکتری پذیرش دانشجو خوابگاه دانشجویی کلاس درس آموزش پزشکی وزارت بهداشت دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر سبزعلیپور، مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه در حاشیه بازدید از داروخانه‌های سطح شهرستان پارس آباد گفت: در این بازدیدها، مقادیر قابل توجهی داروی قاچاق و تاریخ گذشته کشف و ضبط شد که پرونده تخلفات این داروخانه‌ها جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال می‌شود.
وی با تاکید بر حضور فعال مسئول فنی در داروخانه‌ها و اطلاع رسانی‌های مکرر نسبت به اصالت سنجی دارو‌ها و فرآورده‌های سلامت محور در سامانه TTAC اظهارداشت: در صورت مغایرت اطلاعات سامانه TTAC و موجودی فیزیکی داروخانه، ضمن قطع سهمیه، موضوع در کمیسیون قانونی ماده ۲۰ دانشگاه مطرح خواهد شد.
مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه بیان داشت: انبار دارویی داروخانه‌ها بایستی طبق آیین نامه و ضوابط به معاونت غذا و دارو معرفی و تاییدیه‌های لازم از سوی موسس اخذ شود.
رعایت اصول علمی و فنی در ساخت دارو‌های ترکیبی و همچنین ارجاع بیمار به پزشک مربوطه از دیگر موضوعات مورد تاکید مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بود.

دیگر خبرها

  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی
  • دانشگاهی‌ها و نمایندگان درباره جنبش دانشجویی آمریکا چه گفتند؟
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی آمریکایی در ۲ هفته/ حمایت‌ها از طرف جامعه دانشگاهی ایران ادامه دارد +تصاویر
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد