Web Analytics Made Easy - Statcounter

اواسط اسفندماه سال 96 مدیرعامل فرابورس ایران از راه‌اندازی سامانه مذاکره ادغام و تملیک به منظور سرعت‌بخشی به فرایند واگذاری شرکت‌های دولتی و ارگان‌ها خبر داد و پس از آن چندین شرکت مختلف از سوی نهادهایی مانند بنیاد تعاون ناجا، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و دیگر شرکت‌ها در لیست عرضه این سامانه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، به تازگی در سامانه مذاکره ادغام و تملیک فرابورس همچنین 99.84 درصد از سهام قابل عرضه شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم به صورت یکجا توسط بانک‌های سهامدار این شرکت یعنی سپه، تجارت، ملت و پست بانک ایران در فهرست عرضه قرار گرفته است.

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم دارای سرمایه‌ ثبتی به میزان 24 هزار و 145 میلیارد و 332 میلیون ریال بوده که تعداد سهام قابل عرضه آن 24 میلیارد و 109 میلیون و 717 هزار و 716 سهم به ارزش اسمی هر سهم یک‌هزار ریال است.

همچنین در سامانه مذاکره ادغام و تملیک فرابورس ایران اطلاعاتی مانند صورت‌جلسه مجمع عمومی عادی دوره مالی سه ماهه منتهی به 30 اسفند 95 و صورت‌های مالی حسابرسی شده سال 95 شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این شرکت در دسترس علاقه‌مندان است.

چندی پیش معاون پذیرش و ناشران فرابورس ایران در خصوص این سامانه گفته بود، سازمان‌ها و دستگاه‌هایی که نهاد نظارتی دارند با استفاده از سامانه مذاکره ادغام و تملیک می‌توانند سهام شرکت خود را در فضایی شفاف و بدون هیچ مشکل و شائبه‌ای به فروش برسانند.

به گفته سید مهدی علم‌الهدی این سامانه یک بازار مذاکره و بازاریابی میان خریداران عمده و فروشندگان سهام شرکت‌هاست که توسط آن سازمان‌هایی که بنگاه‌های قابل واگذاری دارند از قبیل سازمان خصوصی‌سازی، بانک‌ها، موسسات و نهادهای عمومی، سازمان تامین اجتماعی و ... می‌توانند کل لیست قابل واگذاری را با مشخصات آن‌ها در اختیار فرابورس ایران قرار دهند تا پس از آنکه خریداران احتمالی آن‌ها مشخص شد امکان آگهی و در نهایت عرضه آن وجود داشته باشد.

گفتنی است،  فرابورس ایران در آغاز راه‌اندازی سامانه مذاکره ادغام و تملیک با چند عرضه‌کننده بزرگ تفاهم‌نامه امضا کرد تا اطلاعات مربوط به واگذاری سهام شرکت‌های خود را از طریق این سامانه به اطلاع عموم برسانند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس فرابورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۷۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌فشانی در سنگر تولید

به گزارش صدای ایران از شرکت توسعه نیشکر،اردیبهشت، ماهِ تجلّی کار و تلاش، فرصتی دوباره برای پاسداشت حماسه بی‌وقفه کارگران نیشکر، این ستون‌های استوار پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی است؛ کارگرانی که با عزم پولادین برای سربلندی و اعتلای وطن، «پای کار ایران» ایستاده‌اند و با هر قطره عرق جبین، بنیان‌های اقتصاد مقاومتی را استوارتر می‌کنند.

 مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

✍دکتر عبدعلی ناصری

اردیبهشت، ماهِ تجلّی کار و تلاش، فرصتی دوباره برای پاسداشت حماسه بی‌وقفه کارگران نیشکر، این ستون‌های استوار پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی است؛ کارگرانی که با عزم پولادین برای سربلندی و اعتلای وطن، «پای کار ایران» ایستاده‌اند و با هر قطره عرق جبین، بنیان‌های اقتصاد مقاومتی را استوارتر می‌کنند.

تحقق رشد ۵۰ درصدی تولید شکر در سال گذشته و تکرار رکورد‌ها و رکوردشکنی‌ها در طلیعه سال مزیّن به جهش تولید، مرهون قدم‌های استوار و همّت بلند کارگرانی است که شبانه‌روز در سنگر تولید، جان‌فشانی می‌کنند؛ آنان که بی‌وقفه و با ایثار، قامت نیشکر را در زمین استوار نگه داشته و شهد شیرینی را به ارمغان آورده‌اند.

صنعت عظیم توسعه نیشکر، مفتخر است که پرچم‌دار جهادگران سنگر تولید باشد. دشت‌های سرسبز خوزستان سرافراز، گواه ایمان سترگ و دست‌های پینه‌بسته این مجاهدان سنگر تولید است که با دلی سرشار از توکّل، جوانه‌های امید را از دل خاک رویش دادند و هر بحرانی را به فرصتی برای شکوفایی و بالندگی تبدیل نمودند.

ضمن تبریک روز جهانی کارگر و هفته بسیج کارگری به خانواده بزرگ توسعه نیشکر، از تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر کارگران این صنعت در کشت و صنعت‌های هشتگانه که جان به کالبد این شرکت می‌بخشند، صمیمانه قدردانی می‌کنیم و برای تک‌تک این عزیزان، عزت روزافزون از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

دیگر خبرها

  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • جان‌فشانی در سنگر تولید
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت