Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا باطنی که جمعه دو هفته پیش (۷ اردیبهشت) به علت پایین آمدن فشار خون و به تشخیص پزشکان در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، چند روزی است که از بیمارستان به منزل باز گشته و دوران نقاهت را  سپری می‌کند.

محمدرضا شفیعی کدکنی عصر روز شنبه با حضور در منزل باطنی، از وی عیادت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که دو ساعت به طول انجامید و ایرج پارسی‌نژاد و علی دهباشی هم حضور داشتند، دو استاد از  ایام دانشکده ادبیات دانشگاه تهران و تاسیس گروه زبانشناسی توسط دکتر محمد مقدم و روش کار او خاطراتی بیان کردند.

در عیادت شفیعی کدکنی از باطنی، همچنین از دکتر هرمز میلانیان و دیگر دانشجویان دوره اول زبانشناسی که هم اکنون از استادان بنام این رشته در دانشگاههای ایران هستند، یاد شد.

شفیعی‌کدکنی از سال‌های تدریس باطنی و روش کار و تدریس و جدیت او در امور علمی به همراه روحیه عدالت طلبانه و حق‌جویی وی یاد و اشاره کرد به مناسبتی در چند جلسه درس زبانشناسی دکتر باطنی حضور داشته و اینکه خاطره مطالبی که در آن ساعات کلاس مطرح می‌کرد، با است و به یاد دارد.

در بخشی دیگر از این دیدار، باطنی از پزشکان خود، دکتر میر مجلسی، دکتر جزایری و دکتر قباد اظهار رضایت کرد و همچنین گفت: از چند روز دیگر نگارش مقاله‌ای را برای شماره آینده بخارا آغاز می‌کنم.

کد خبر 4295051 کمال صادقی

منبع: مهر

کلیدواژه: عیادت محمدرضا باطنی محمدرضا شفیعی کدکنی نمایشگاه کتاب تهران کتاب و کتابخوانی ترجمه مصلی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ادبیات ادبیات جهان نمایشگاه مصلی تهران بازار نشر رونمایی کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران از برگزاری ۷ دادگاه بر خط در مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران خبر داد.

شفیعی با ذکر این مطلب که رسیدگی به هر ۷ پرونده در شعبه هفده این مجتمع با ریاست قاضی مهدی طیب‌لی انجام خواهد شد افزود: الزام به ایفای تعهد، ابطال سند رسمی، توقیف عملیات اجرایی، اعلام بطلان معامله، ابطال اجراییه، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، اعصار از پرداخت محکوم به، موضوعات دادگاه علنی این شعبه می‌باشند که به ترتیب از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شعبه مذکور برگزار خواهد شد.

وی گفت: علاقه‌مندان به مباحث قضائی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از نشانی https://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند.

شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر