Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در حاشیه این پیاده روی خانوادگی به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش پیاده روی با حضور 2 هزار بازنشسته به همراه خانواده با اجرای برنامه های متنوع هنری و ورزشی برگزار شد.
سید مهدی قاسمی ادامه داد: به قید قرعه به 40 نفر ازبازنشستگان جوایز نقدی و به 3 نفر نیز جایزه سفر به مشهد مقدس،کربلای معلی و کیش اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در هفته اول تیرماه سال جاری المپیاد ورزشی بازنشستگان برگزار می شود این المپیاد در رشته های مختلف ورزشی و با حضور بازنشستگان برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با بیان اینکه 12 هزار بازنشسته و موظفی بگیر تحت پوشش این سازمان هستند افزود: در مدیریت جدید تلاش می کنیم با مدیریت هزینه ها و با ارتقای سطح خدمات امکانات رفاهی بهتری را برای بازنشستگان فراهم کنیم.
وی افزود: در شب عید هم در بخش سبد کالای نوروزی به بازنشستگان با مدیریت هزینه ها 10 میلیارد ریال کاهش هزینه داشتیم و از آن سو نیز اقلام سبد کالا در بخش های مختلف افزایش کمی و کیفی داشته است.
وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی مناسب تلاش می کنیم با رویکرد مدیریت در هزینه سطح خدمات به بازنشستگان شهرداری تهران افزایش داشته باشد و بنا داریم امسال با اعتباری معادل 360 میلیارد ریال سبد کالا در مناسبت های مختلف به بازنشستگان شهرداری تهران ارایه نماییم.
تهرام/1109/7243 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 بازنشستگی پیاده روی رشته های مختلف ورزشی شهرداری تهران مشهد مقدس موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با مدیریت هزینه‌های انجام شده، به حساب حدود ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال بازگردانده خواهد شد.

به گزارش انتخاب؛ با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه‌ها و تسویه حساب نهایی با شرکت‌های طرف قرارداد، در حوزه‌های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده خواهد شد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیند‌ها به منظور مدیریت هزینه‌ها در بخش‌های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن (عوامل اجرایی، فرهنگی و پزشکی) و از طرفی حمایت‌های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد؛ لذا مقرر گردید از امروز تا ۱۰روز آینده به حساب ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال مسترد شود.

شایان ذکر است از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می‌باشد.

دیگر خبرها

  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده می شود
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲