Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس،حمیدرضا شعبانی با اعلام این خبراظهارداشت:  بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری فارس، با توجه به وضعیت بسیار خطر ناک و خطرناک آلودگی هوا، ناشی از شدت گرد و غبار در شهرستان های شیراز ، مرودشت ،کازرون، ممسنی ،رستم، فیروزآباد ، لامرد، مهر ، سروستان، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی و پیش دبستانی در این شهرستان ها ، امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۷ در نوبت عصر تعطیل می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: با توجه به وضعیت غیر خطرناک (ناسالم) هوا در شهرستان های نی ریز، خرم بید، استهبان ، داراب و سایر شهرستان های دارای این وضعیت، تصمیم گیری در مورد تعطیلی نوبت عصر مدارس ،به فرمانداران  این شهرستان ها به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان محول شده است. خاطر نشان می گردد، برای نوبت عصر در شهرستان استهبان، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی تعطیل می باشد و در شهرستان داراب نیز تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت عصر تعطیل اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلودگی هوا روابط عمومی گرد و غبار مدیریت بحران برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بنا بر بخشنامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تمام موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی، شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.   یادآور می‌شود، در شش ماهه اول سال ساعت بازدید از موزه‌ها شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۲۰ و در شش ماهه دوم سال ساعت بازدید از شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۱۸ می‌باشد.  

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران