Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@13:21:30 GMT

استايل هاي آقايان شيک پوش

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۳۵۹۶

استايل هاي آقايان شيک پوش

خبرگزاري آريا -
تلفيق کردن لباس ها با يکديگر براي مردان به اندازه زنان لذت بخش نيست.ما در اين مطلب قصد داريم 5 پيشنهاد استايلي براي مردان شيک پوش را براي شما بازگو کنيم. با ما همراه باشيد. مهم ترين نکته در اين استايل ها استفاده از لباس هايي است که تقريبا در کمد لباس هاي مردان وجود دارد.
1- استايل اول با استفاده از شلوار سفيد
با آمدن فصل بهار و نزديک شدن تابستان شلوارهاي سفيد بسيار ترند مي باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما قصد داريد از شلوار سفيد استفاده کنيد بهترين رنگ ها براي تلفيق با رنگ سفيد، رنگ بژ و قهوه اي است. به خصوص در محيط هاي کاري اين رنگ ها شما را بسيار شيک جلوه مي دهد. شما در اين استايل مي توانيد از رنگ قهوه اي در اکسسوري هايي مانند کفش و کمربند استفاده کنيد.

در اين استايل مي توانيد از رنگ قهوه اي در اکسسوري هايي مانند کفش و کمربند استفاده کنيد
2- استفاده از کت
يکي از 5 پيشنهاد استايلي براي مردان شيک پوش استفاده از کت است. کت ها نقش نجات دهنده در استايل مردانه دارند. در اين استايل نيز شما مي توانيد با استفاده از يک شلوار سفيد و استفاده از کت به رنگ طوسي و يا خاکستري استايلي بي نظير و مردانه به وجود آوريد.

کت ها نقش نجات دهنده در استايل مردانه دارند
3- استفاده از کت هاي چهارخونه
پارچه هاي چهار خونه جزو ترند سال 2018 هستند و همان طور که مشاهده مي کنيد ترند آن ها در لباس هاي مردانه نيز ديده مي شود. در اين استايل شما مي توانيد يک کت چهار خونه را با يک شلوار جين به رنگ تيره و يک پيراهن سفيد تلفيق کنيد. البته انتخاب رنگ پيراهن مردانه با رنگ کت انتخابي تان ارتباط مستقيم دارد.

يک کت چهار خونه را با يک شلوار جين به رنگ تيره و يک پيراهن سفيد تلفيق کنيد
4- استايل اسپرت و شيک
شما مي توانيد در اين استايل از رنگ هاي روشن تابستاني استفاده کنيد. مهم ترين نکته در اين استايل ساده بودن است. و اين نکته را فراموش نکنيد که هميشه با توجه به فرم بدن خود لباس بپوشيد.

هميشه با توجه به فرم بدن خود لباس بپوشيد
5- استايل هاي اسمارت
در اين استايل شما مي توانيد کفش هاي لاجوردي خود را با شلوار جين تيره رنگ ست کنيد. مهم ترين نکته در اين استايل استفاده از پيراهن مردانه، پليور و شلوار است که باعث به وجود آمدن استايلي شيک و اسمارت مي شود.

در اين استايل شما مي توانيد کفش هاي لاجوردي خود را با شلوار جين تيره ست کنيد
منبع : varune.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • عکسی از استایل متفاوت جمیله علم‌الهدی در پاکستان
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • دفاع متفاوت برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!