Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: پوشش تحصیلی دوره ابتدایی در استان ۹۸.۸۷ در حالیکه در کشور ۹۷.۸۳ است. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

بهروز امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: همچنین پوشش تحصیلی در دوره متوسطه اول در استان 94.87 است که در کشور 93.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

19 و پوشش تحصیلی دوره متوسطه دوم نیز در استان 83.63 که در کشور 81.81 است.

وی افزود: اکنون 190 هزار و 944 دانش‌آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند که از این مجموع 124 هزار و 113 دانش‌آموز معادل 65 درصد در شهرها و 66 هزار و 813 دانش‌آموز در روستاها مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: 2 هزار و 782 مدرسه در استان وجود دارد که دارای 9 هزار و 819 کلاس درس هستند.

امیدی خاطرنشان کرد: از این مجموع هزار و 45 مدرسه ابتدایی، 786 مدرسه پیش دبستانی، 438 مدرسه متوسطه اول، 424 مدرسه متوسطه دوم و 89 مدرسه استثنایی است.

انتهای پیام/ ت

 

R41350/P1336/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد

واحدیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.

بیشتر بخوانید

تکمیل ۲۵ یادمان شهدا در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: مرحله نخست عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد خرداد امسال به بهربرداری می‌رسد.

واحدیان افزود: این طرح تا پایان سال جاری به طور کامل اجرا و افتتاح خواهد شد.

به گفته وی؛ کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد