Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ،اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر در این دیدار  اظهار داشت: امروز بسیار خوشحالیم که در حضور بانوان کارآفرینی که برای اشتغال تلاش می‌کنند هستیم و مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر برای حمایت از کار آفرینان برنامه‌های مختلفی دارد.

وی افزود: با تشکیل این جلسلات، مشکلات اصلی بانوان کار آفرین مورد بررسی قرار می‌گیرد که با تشکیل شرکت‌های سهامی می‌تواند بخش زیادی از این مشکلات حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه ملکی نائب رئیس شورای اسلامی قمصر نیز درباره ارائه تسهیلات اشتغال زایی در این جلسه اظهار کرد: کارگاه‌های بانوان کارآفرین برای دریافت تسهیلات دولتی باید در قالب اصناف و یا در قالب مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات درخواست کنند.

وی افزود: : این جلسه با حضور تعدادی از بانوان کار آفرین روستا و بیان مشکلات و ظرفیت‌های بانوان  برای اشتغالزایی در روستا تشکیل شده است.

ملکی تاکید کرد: مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر بحث کار آفرینی و اشتغالزایی توسط بانوان را بسیار مهم می‌داند و در این راستا برای حمایت از این قشر ابتدا اقدام به شناسایی بانوان در حوزه‌های مختلف کرده است

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال رئیس شورای اسلامی شورای اسلامی مشکلات برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل «فراکسیون شرق کشور» در مجلس؛ راهکار حل مشکلات استان‌های شرقی

ایسنا/خراسان رضوی منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دوازدهم با اشاره به مشکلات استان‌های شرقی کشور گفت: برای حل این مشکلات، باید علاوه‌ بر خراسان بزرگ، استان‌های دیگری که با ما همجوار هستند و در شرق کشور قرار دارند نیز با ما همراه شوند و فراکسیون شرق کشور را تشکیل دهیم. 

علی‌اصغر نخعی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ایده تشکیل فراکسیون شرق کشور، اظهار کرد:  شرق کشور در مقایسه با غرب کشور، به اندازه کافی رشد نکرده است. غرب کشور به دلیل تراکم شهرها و نزدیکی به پایتخت و مراکز صنعتی ایجادشده توسط دولت، بسیار نسبت به شرق پیشرفته شده است.

وی افزود: عمدتا گفته شده که بسیاری از استان‌های شرق کشور مناسب کشاورزی اند، در حالیکه در این استان‌ها فعالیت کشاورزی انجام نشده و مشکلاتی مانند کم‌آبی وجود دارد. صنایع ملی در این منطقه کم است و علی‌رغم وجود بیشترین هزینه و مخارج در استان‌های شرقی، بودجه‌های اندکی به این استان‌ها اختصاص می‌یابد. 

منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دوازدهم شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان استان‌های شرقی باید برای تعدیل و سرازیر شدن بودجه‌ها به این بخش از کشور، با هم همراه شوند و فراکسیون شرق کشور را تشکیل دهند تا در مجلس بتوانند حقوق مردم حوزه انتخابیه خود را استیفا کنند و بتوانیم پروژه‌های صنعتی را در شرق کشور اجرا کنیم.

نخعی‌راد با بیان اینکه خراسان‌ رضوی در جاده‌سازی مقام سی‌ام کشور را دارد، عنوان کرد: همچنین از کل بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر اتوبان در کشور، سهم خراسان رضوی تنها 35 کیلومتر است. این‌ درحالیست که سالانه بیش از 30 میلیون زائر به خراسان‌ رضوی و مشهد سفر می‌کنند. در حقیقت اگر در این استان زیرساخت‌های لازم فراهم شود، همه مردم کشور استفاده می‌کنند و تنها بحث یک منطقه نیست.

وی اضافه کرد: به علاوه خراسان‌ رضوی با دو کشور ترکمنستان و افغانستان همجوار است، اما عدم وجود توجهات کافی باعث شده مرزها و گمرک‌های شرقی علی‌رغم دارا بودن ظرفیت‌ بالا، یک‌دهم فعالیت گمرک‌های غرب کشور را نداشته باشند و اینها موجب شده که ظرفیت کشور در شرق از بین برود.

منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: به منظور حل این مشکلات، ما یک جلسه با نمایندگان منتخب خراسان‌ رضوی برگزار کردیم و تصمیم داریم که این جلسات در ایام عید نیز استمرار داشته باشد و خراسان‌های شمالی و جنوبی را نیز به این جلسات ملحق کنیم و تا زمان آغاز به کار مجلس دوازدهم در خرداد، همین‌طور کار ادامه پیدا کند تا علاوه‌ بر خراسان بزرگ، استان‌های دیگری که با ما همجوار هستند و در شرق کشور قرار دارند نیز با ما همراه شوند و فراکسیون شرق کشور را تشکیل دهیم. 

نخعی‌راد در پاسخ به اینکه برخی تقسیم استان‌های شرقی را راهکار حل مشکلات این استان‌ها می‌دانند نظر شما چیست، گفت: تا کنون به اندازه کافی استان‌ها تقسیم شده‌اند، اما باز هم مشکل حل نشده است؛ کما اینکه استان خراسان بزرگ به سه استان کوچک‌تر تقسیم شد، اما همچنان مشکلات به قوت خود باقی است. کارخانه‌های دولتی بزرگی در غرب کشور داریم، اما در شرق هیچ کارخانه دولتی‌ای نیست و این به پهنای استان ربطی ندارد. بنابراین تنها راه‌حل، ایجاد نگاه عدالت‌محور در کشور است که باید در رأس اقدامات مجلس دوازدهم قرار گیرد و تشکیل فراکسیون شرق کشور نیز به همین منظور است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فراکسیون ویژه روستاها در مجلس دوازدهم باید تشکیل شود
  • تشکیل «فراکسیون شرق کشور» در مجلس؛ راهکار حل مشکلات استان‌های شرقی
  • ۷۵ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در استان مرکزی تشکیل شد
  • تاکید بر همدلی برای حل مشکلات شهر/ سال ۱۴۰۳ سال خوبی برای شهر تهران خواهد بود
  • وداع با نقش‌آفرینان پرخاطره
  • نیازسنجی مشکلات شهر اهواز بر اساس نظرات کارشناسی و مردمی
  • هیچ واحد تولیدی در رکود نیست/ فضای همسویی در حمایت از تولید
  • دهیار جدید علیصدر هنوز منتظر صدور حکم ابلاغ است
  • تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری درشورای اسلامی شهرکرد
  • تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و تصویب اقتصاد شهری