Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از بازیکنان فوتسال بانوان پس از کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا این قهرمانی را افتخار بزرگ برای تیم ملی بانوان عنوان کردند وخواستار حمایت بیشتر مسئولان از این تیم شدند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، سارا شیربیگی، خانم گل جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: زمانی که 9 گل در جام ملت‌های آسیا به ثمر رساندم و "خانم گل" این مسابقات شناخته  شدم حس بسیار خوبی  برای من بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته من در چند دوره لیگ خانم گل مسابقات شده بودم اما خانم گل آسیا شدن حس دیگری داشت. من بسیار خوشحال هستم که در فینال بازی ایران و ژاپن که بازی بسیار حساسی بود با عملکردم به قهرمانی تیم ملی کمک کردم و این مساله من را بسیار خوشحال کرد.

سارا شیربیگی

نسیمه غلامی، کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان ایران نیز ، گفت‌: بالا بردن جام قهرمانی افتخار بزرگی برای تیم‌ ‌ملی است و واقعا احساس غرور می‌کنم. من بسیار خوشحالم این که مورد حمایت مردم قرار گرفتیم و توانستیم بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وی ادامه‌ داد: در جام ملت‌های فوتسال آسیا دبل کردن افتخار بزرگی برای من بود و از تک تک بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم. واقعا نمی دانم خوشحالی خود را چگونه ابراز کنم.

نسیمه غلامی

فرزانه توسلی، دیگر بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان ، خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم دروازه‌بان بزرگ در فینال و رده بندی می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. من از این که دیدم همه از عملکرد تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان راضی هستند، خوشحالم. به ویژه‌ در طی یک سال اخیر فدراسیون نگاه ویژه‌ای به تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان داشت و این  نگاه ویژه‌ را می‌توان از بازی‌های دوستانه و اردوهای منظمی که فدراسیون در طی این مدت برای تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان در نظر گرفته بود، مشاهده کرد.

این  دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان در پایان، افزود: امیدوارم فدراسیون  بعد از این نیز نگاه ویژه‌تری از تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان داشته باشد ، زیرا بچه‌های ما در این جام ثابت کردند لیاقت بیشتر از اینها را دارند و اگر مورد حمایت بیشتری قرار بگیرند، حتی در جهان نیز می‌توانند صاحب سبک شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا را تبریک گفت و نوشت:

تبریک به کادرفنی و بازیکنان شایسته تیم ملی فوتسال بابت قهرمانی آسیا. دمتون گرم دل مردمو شاد کردید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900762

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • تیم ملی فوتسال ایران، قهرمانی جام ملت های آسیا در سال 2024 / فیلم
  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود