Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:44:33 GMT

یک میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در زنجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۴۹۵۰

یک میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف و ضبط کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی پلیس آگاهی این استان خبر داد.

سردار علی آزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کالاهای قاچاق که از 2 دستگاه خودروی سواری به دست آمد شامل 60 دستگاه گوشی همراه، انواع البسه و لوازم بهداشتی و آرایشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: این میزان کالای قاچاق، شامگاه شنبه /22 اردیبهشت/ کشف و در این رابطه نیز 2 نفر دستگیر و به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شدند.
آزادی، همچنین از دستگیری 6 سارق منزل، اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو خبر داد و افزود: این سارقان در بازجویی های به عمل آمده از سوی پلیس زنجان، به انجام 12 فقره سرقت اعتراف کردند.
به گزارش ایرنا، هفتم فروردین 96 نیز پلیس شهرستان زنجان موفق به کشف و ضبط 103 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق از 2 واحد صنفی در یکی از خیابان های شهر زنجان شد.
26 اردیبهشت 96 نیز، 264 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد ریال از سوی پلیس شهرستان طارم و در بازرسی از یک دستگاه خودروی پیکاپ کشف و ضبط شد که به مقصد تهران حمل می شد.
اوایل مرداد 96 نیز پلیس آگاهی شهرستان خدابنده موفق به کشف و ضبط 291 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال از یک دستگاه خودرو پیکان وانت در مسیر ارتباطی بیجار - خدابنده و 148 دستگاه دیگر نیز به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال توسط پلیس شهرستان ایجرود از یک دستگاه خودروی سواری پیکان کشف شد.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي كشفيات كالاي قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه

سردار محمد عارف سپهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرز‌های استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ مواضع مناسب، سد راه قاچاقچیان شدند و متجاوزان به محض مشاهده ماموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان اضافه کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف کردند و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری با اشاره به تبعات قاچاق کالا، ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی در راستای تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه