Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان بوشهر گفت: ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام کارگشایی و اشتغال‌زایی به نیازمندان بوشهری پرداخت شد. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، کریم خطیبی ظهر امروز در نشست بررسی طرح‌های اشتغال‌زایی با اشاره به فعالیت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، اظهار داشت: صندوق امداد ولایت به‌منظور ارائه تسهیلات به خانوارهای کم برخوردار از طریق سپرده‌گذاری افراد برخوردار استان در اواخرشهریورماه سال 95 کار خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرض الحسنه و پرداخت وام با شرایط آسان به نیازمندان از اهداف اصلی این صندوق است گفت: افراد برخوردار و خیّر سرمایه خود را در این صندوق سپرده گذاری می‌کنند و برای خیّر به افراد کم برخوردار وام قرض الحسنه داده می‌شود.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان بوشهر بیان کرد: در سال 96 چهار هزار و 96 فقر تسهیلات قرض الحسنه به ارزش 22 میلیارد و 500 میلیون تومان در زمینه کارگشایی و اشتغال به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شده است.

خطیبی با اشاره به اینکه این تسهیلات در دو بخش اشتغال و کارگشایی به نیازمندان پرداخت شده است افزود: 3 هزار و 459 فقره از این وام‌ها در سرفصل کارگشایی و 637 فقره در بخش وام‌های اشتغال در اختیار مددجویان ونیازمندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اساسنامه صندوق امداد ولایت مبنی بر پرداخت تسهیلات به اشخاص حقیقی (مددجویان و نیازمندان) بیان کرد: تسهیلات اشتغال زایی در زمینه‌های مشاغل خانگی، طرح‌های تولیدی و خدماتی، کشاورزی و دامداری به مددجویان و سایر افراد نیازمند پرداخت شده است و وام‌های کارگشایی در زمینه‌های هزینه‌های ازدواج، تهیه جهیزیه، درمان بیماری، کمک‌هزینه‌های تحصیلی، اجاره و تعمیرات مسکن بوده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان بوشهر با تأکید بر اینکه شرایط ضمانت تسهیلات پرداختی صندوق امداد ولایت نسبت به سایر بانک‌ها آسان‌تر است گخاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی ضعیف افراد وام‌گیرنده، اقساط تسهیلات بدون هیچ سودی در بلندمدت از آن‌ها دریافت می‌شود.

خطیبی سقف اعطای تسهیلات اشتغال زایی را با توجه به نوع طرح از 30 میلیون تا 50 میلیون تومان در اقساط 84 ماهه و سقف پرداخت وام کارگشایی را پنج میلیون تومان در اقساط 50 ماهه ذکر کرد و افزود: پرداخت این تسهیلات با ساده‌ترین روش ضمانت و با سود کم سه درصد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به شبکه شتاب متصل است، تصریح کرد: این صندوق خدمات الکترونیکی، اتصال پوز و صدور آنی کارت الکترونیکی را به سپرده‌گذاران محترم ارائه می‌کند وآمادگی ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان خود را دارد و سپرده گذاران قادر به برداشت از حساب‌های خود در طول شبانه روز می‌باشند.

مدیرامورشعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان بوشهر ضمن اشاره به محدودیت اعتباری در پرداخت وام‌های کارگشایی، از تمامی خیّران استان نیز دعوت کرد تا با سپرده‌گذاری در این صندوق نسبت به رفع مشکل نیازمندان کمک کنند.

خطیبی خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان با افتتاح حساب پس‌انداز قرض‌الحسنه در این صندوق ضمن بهره‌مندی از اجر معنوی می‌توانند یاری‌گر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در گسترش پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان باشند.

وی با اشاره به شرایط پرداخت وام به مددجویان و نیازمندان، گفت: در صورت تائید استحقاق نیازمندی متقاضی و تشخیص کمیسیون حمایتی کمیته امداد، مددجویان نیازمند می‌توانند از وام‌های کارگشایی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدام کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدجواد ایروانی، شب گذشته در مراسم افتتاح زائرسرای شماره 2 کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد، گفت: کمیته امدادامام خمینی ره بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای خیریه‌ مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهادهای دیگر متمایز می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد نشان‌دهنده نیات خیر و ظرفیت‌های دولتی است که در جهت توانمندسازی محرومان بسیج شده است.

ایروانی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، تاکید کرد: این روش‌ها و سازو کارها بسیار ارزشمند و باید الگوگیری شود.

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه گسترش عدالت، ذات جمهوری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق امداد ولایت با یک طهارت مالی بالا، تاسیس صندوق ضمانت اشتغال، جذب گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان و ایجاد راهبران شغلی از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نزد مردم سرمایه اجتماعی بالایی دارد و یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور، ایجاد کسب و کارهای کوچک و عرضه محصولات تولیدی و زنجیره‌سازی کسب و کارهای آنهاست.

ایروانی خاطر نشان کرد : امیدواریم با فراهم کردن زمینه اشتغال، چرخه فقر را در کشور بشکنیم و با کمک مردم، دولت و سایر نهادها، خدمات بیشتری به این جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال