Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@15:54:46 GMT

فیلم/ بهترین گیاه و دمنوش در طب سنتی چیست

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۸۶۴۵۷

فیلم/ بهترین گیاه و دمنوش در طب سنتی چیست

‍‍‍‍‍‍

در این فیلم،‌ مهدی فهیمی از متخصصان طب سنتی کشورمان به این سؤال پاسخ داده که بهترین گیاه و دمنوش در طب سنتی چیست. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ اجتماعی خانواده و جوانان طب سنتی نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ دکتر مهدی فهیمی از متخصصان طب سنتی کشورمان به تشریح فواید گیاه بادرنجبویه پرداخته و به سؤالات مختلفی از جمله راهکار زیبا شدن فرزند در ایام بارداری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پاسخ می‌دهد:

انتهای پیام/

Rsaadati/Psaadati/S2,18,1302/CT16 واژه های کاربردی مرتبط طب سنتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طب سنتی طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟

آفتاب‌‌نیوز :

متخصصان دانشگاه صنعتی سوینبرن استرالیا رفتار ۲۰۰۰ نفر را در بازه زمانی ۲۴ ساعته تجزیه و تحلیل کردند تا برای دستیابی به سلامتی مطلوب و بهینه، ترکیبی مناسب از تمرین بدنی و استراحت را تعیین کنند.

زمان‌بندی و تفکیک ایده‌آل تقریبا به این شکل بود که هشت ساعت خواب، پنج ساعت ایستادن، شش ساعت نشستن و تقسیم چهار ساعت برای فعالیت بدنی سبک و متوسط.

رعایت این تقسیم‌بندی به کنترل قند خون و ارتقای سلامتی قلب کمک می‌کند.

فعالیت بدنی متوسط تا شدید می‌تواند پیاده‌روی سریع یا دوچرخه‌سواری باشد یا دویدن آهسته، برای فعالیت بدنی سبک هم می‌توان هر فعالیتی از پیاده‌روی گرفته تا آشپزی و کار خانه یا حتی خندیدن با صدای بلند را به فهرست افزود.

به گزارش ایندیپندنت، گروه تحقیقاتی دانشگاه سوینبرن به افراد توصیه می‌کند شب‌ها هشت ساعت و ۲۰ دقیقه بخوابند تا سلامتی کلی‌شان حفظ شود و از خوابیدن کمتر یا بیشتر از میزان توصیه‌شده اجتناب کنند.

این تحقیق تاییدی بر توصیه‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا است که تاکید می‌کند دست‌کم هفت ساعت خواب شبانه داشته باشیم. خطرات کم‌خوابی به‌خوبی مشخص و مستند شده است اما خوب است بدانیم که خواب بیشتر از ۹ ساعت در شب با افزایش خطر سکته مغزی مرتبط است.

متخصصان تاکید کردند که صرف زمان کمتر برای نشستن و زمان بیشتر برای ایستادن، انجام دادن فعالیت‌های بدنی و خواب کافی، بر سلامتی قلب و عروق تاثیرگذار است. رعایت این زمان‌بندی فعالیت‌ها طیف گسترده‌ای از نشانگرهای سلامتی را در برمی‌گیرد و ۲۴ ساعتی را شکل می‌دهد که به سلامت کلی بهتر منجر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • مصرف این سه نوع چای چهره‌تان را ۲۰ سال جوان می‌کند
  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • از «نیکا» تا «یسنا»
  • آیا طب سنتی ریشه در غریزه انسان و دیگر انسان‌تباران دارد؟
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • شبکه اجتماعی «ایکس» عملکرد دکمه «بلاک» را تغییر می‌دهد
  • آغاز برداشت گل گاوزبان اشکو در نکا
  • با این پنج توصیه متخصصان راحت‌تر بخوابید