Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود پیروزی در دیدار رفت،  تن کیت می خواهد تیمش در دیدار برگشت نیز مقابل هواداران پرسپولیس از برد در دیدار قبلی دفاع کند.

طرفداری- فردا تیم های پرسپولیس و الجزیره در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، دیدار برگشت خود را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار طرفداری، هنک تن‌ کاته در نشست خبری پیش از دیدار برگشت تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت:

بازی هیجان‌انگیزی مقابل پرسپولیس داریم زیرا برنده این بازی به مرحله بعدی  صعود می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید از پیروزی مان در دیدار رفت دفاع کنیم تا به مرحله بعد برسیم. می‌دانیم بازی سختی داشته و هواداران زیادی به ورزشگاه می‌آیند اما بازیکنان ما هم آماده‌اند و فردا می‌رویم تا یک بازی خوب انجام دهیم.

وی در خصوص برنامه تیمش برای این دیدار ادامه داد:

مشکلی نداریم و آماده بازی هستیم و می‌دانیم چه توقعی از خودمان داریم. بازی‌های زیادی از پرسپولیس دیده‌ایم و نقاط ضعف این تیم را می‌شناسیم و می‌خواهیم مسابقه را ببریم. در مورد بازی قبل و پنالتی این را بگویم که هیچ وقت نمی‌توان از چیزی مطمئن بود همان‌طور که ما در دیدار رفت نتیجه را عوض کردیم. ما از یک کشور کوچک به یک کشور بزرگ آمدیم تا فوتبال بازی کنیم و می‌دانیم تهران و ایران، شهر و کشور زیبایی هستند. فردا تماشاگران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد اما فشار روی پرسپولیس بیشتر از ماست چون آنها برد می‌خواهند و از این بابت شرایط ما بهتر است. ما می‌خواهیم فردا بازی خوبی انجام دهیم و لذت ببریم.

 تن کیت در واکنش به این مسئله که تیم‌های عربی دست به وقت‌کشی می‌زنند، گفت:

در تیم ما چنین چیزی نیست. اصلا در روحیه ما نیست که وقت‌کشی کنیم. همان‌طور که می‌دانید در فوتبال یک تاکتیک دفاعی هم وجود دارد و ممکن است در آخر بازی نتیجه به سودمان باشد و زیر توپ بزنیم اما مطمئن باشید وقتی مقابل رئال هم بازی کنیم زیر توپ نمی‌زنیم. تیم ما جوان است. حتی بازیکن 19 ساله هم داریم اما صحبتی که شما مطرح کردید باعث شد که ما وقت‌کشی نکرده و تمیز و مردانه بازی کنیم.

سرمربی الجزیره در مورد حضور سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس در بازی فردا هم خاطر نشان کرد:

آیا کاپیتان پرسپولیس سوپرمن است؟! اگر سوپرمن باشد آنها باید برنده جام باشند! البته احترام خاصی برای کاپیتان پرسپولیس قائلم و او بازیکن خوبی است. با این حال من ترجیح می‌دهم جواب این سؤال را به این شکل بدهم. من پرسپولیس را می‌شناسم. ما مقابل آنها هم بازی کردیم و پیروز شدیم، هرچند نتیجه بازی خوب نبود. 

او در پاسخ به این پرسش که تأثیر حضور هواداران در بازی چقدر است، گفت:

اینکه ما جلوی این جمعیت بازی می‌کنیم، خوب است چون بازیکنان توانایی‌های‌شان را نشان می‌دهند. ما قبلا سابقه بازی جلوی این تعداد تماشاگر را داشته ایم و بازیکنان انگیزه خوبی داشتند. آنها فردا هم می‌توانند خوب بازی کنند و انگیزه‌های‌شان را نشان دهند. 

 تن کیت در پاسخ به این سؤال که بازیکن شاخصی را از پرسپولیس می‌شناسید، گفت:

خوب نیست که از یک بازیکن نام ببرم! تیم پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و خوب آماده شده است. می‌دانم بازیکنان خوبی کنار هم هستند. اگر بخواهم از بازیکن خاصی نام ببرم، باید بگویم شماره‌های 2، 10 و 80 بازیکنان خوبی هستند. ببخشید که من از شماره‌ها نام بردم. شاید شماره دیگری هم باشد که من در خاطرم نیست، اما اگر بخواهم بازیکنانی از ایران را نام ببرم که شاخص باشند و بشناسم، رضا قوچان‌نژاد و علیرضا جهانبخش هستند. 

سرمربی الجزیره در پاسخ به این سؤال که شما سیدجلال حسینی (کاپیتان پرسپولیس) را سوپرمن نمی‌دانید. با این حال فکر می‌کنید فردا برنده می‌شوید، گفت:

من یک چیز در مورد سوپرمن بگویم، شاید شما اشتباه برداشت کردید. من گفتم اگر این بازیکن سوپرمن بود شاید شما بازی را می‌بردید. شاید خوب نباشد از بازیکنی نام ببریم. من احترام زیادی برای او قائلم، اما باید بگویم که ما فقط دنبال پیروزی هستیم. حرف دیگری نیست و از شما تشکر می‌کنم که اینجا حضور داشتید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند

به گزارش ورزش سه، صلاح در دیدار برابر تاتنهام یک گل زد و یک پاس گل داد. او یک تهدید بزرگ برابر دروازه تاتنهام بود و چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که پس از درگیری لفظی صلاح با کلوپ در حاشیه دیدار با وستهم، اخبار مختلفی در این باره مطرح می‌شد و برخی رسانه‌ها از نیمکت نشینی صلاح در دیدار با تاتنهام خبر می‌دادند.

کلوپ پس از پیروزی مقابل تاتنهام درباره صلاح به خبرنگاران گفت: مو صلاح بسیار شگفت انگیز بود. او بازی بسیار خوبی انجام داد. او به خوبی با هاروی الیوت همکاری کرد. من برای او خوشحالم. هیچ بازیکنی دوست ندارد خوب به نظر نرسد؛ پس چرا او این کار را انجام بدهد؟ صلاح نشان داد که می‌تواند چه کاری انجام دهد.

اگرچه صلاح در دیدار مقابل تاتنهام تاثیرگذار بود اما الیوت نیز درخشان ظاهر شد. کلوپ در این باره نیز گفت: هاروی استثنایی است. او یک بازیکن جوان و یکی از بهترین بازیکنان ما برای است که در زمان غیبت صلاح به دلیل مصدومیت یا حضور در جام ملت‌های آفریقا به ما کمک کرد. او امروز عملکرد فوق العاده‌ای ارائه کرد و یک گل استثنایی به ثمر رساند. هر بازیکنی برای به دست آوردن اعتماد به نفس به چنین ضرباتی نیاز دارد. او دوران خوبی را پشت سر می‌گذارد.

لیورپول با پیروزی مقابل تاتنهام جایگاه خود را در رده سوم مستحکم کرد، اما کاملاً با عنوان قهرمانی فاصله دارد، چراگه تنها دو هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده و این تیم 5 امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • توخل: پیروزی در برنابئو غیرممکن نیست؛ سرمربی بایرن مونیخ با نتایج قضاوت می‌شود
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان