Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز تکثیر بچه ماهی قزل آلا و استخر دو منظوره ذخیره آب و پرورش ماهی 15 هزار متر مکعبی مجتمع پرورش ماهی سردابی واحد سراب با حضور عزیز جوانپور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرنگاری آنا، مرکز تکثیر بچه ماهی قزل آلا و استخر دو منظوره ذخیره آب و پرورش ماهی 15 هزار متر مکعبی مجتمع پرورش ماهی سردابی واحد سراب در مراسمی با حضور دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و دکتر میرآقا بابازاده دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب درباره این طرح گفت: «به منظور اقزایش بازده مالی مجتمع پرورش ماهی قزل آلا و تامین بچه ماهی پرورشی این مجتمع این واحد با ظرفیت تولید 560 هزار قطعه بچه ماهی در سال راه اندازی شده است.»

دکتر سیاوش محمدزاده در استخر آب 15 هزار متر مکعبی دومنظوره ذخیره و پرورش ماهی را مناسب برای جلوگیری از هدر رفت آب و پرورش ماهی قزل آلا توصیف کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز فعالیت‌های درآمدزای غیر شهریه‌ای واحد سراب را بسیار مناسب عنوان کرد و خواستار استفاده واحدها از پتانسیل‌های درآمدزایی موجود در راستای کسب درآمد غیر شهریه ای شد.

دکتر عزیز جوانپور از طرح های نیمه تمام واحد بازدید و خواستار تسریع و رفع موانع این طرح‌ها شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۸۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید