Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@17:09:27 GMT

برگزیدگان جشنواره بین المللی عکس فیروزه معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۰۴۷۴

برگزیدگان جشنواره بین المللی عکس فیروزه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، به نفرات نخست این جشنواره علاوه بر اهدای تندیس و لوح افتخار جایزه نقدی 30 میلیون ریالی، به نفرات دوم، سوم، چهارم و پنجم نیز علاوه بر اهدای لوح به ترتیب جایزه نقدی 25، 20، 15 و 10 میلیون ریالی اعطا شد.
هیات داوران این جشنواره در بخش بین الملل با موضوع «معماری جهان اسلام» اثر شایما احمد ادریس از سودان را به عنوان مقام اول انتخاب کردند و آثار هادی دهقانپور از سبزوار، مهران مافی بردبار از قزوین، محمدصالح شریفی از سنقر و جلیله معصومی مقدم از رشت به ترتیب مقام های دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هیات داوران در بخش «تلفن همراه'» جشنواره نیز اثر امیر اطمینان از تبریز را به عنوان اول انتخاب کردند و سمیه فرضی از تبریز، فرناز دمنابی از تهران، محمد نظری از رشت و سجاد نصرتی از تهران نیز در این بخش به ترتیب مقام های دوم تا پنجم را کسب کردند.
هیات داوران هشتمین جشنواره بین المللی فیروزه در بخش ویژه با موضوع «معماری و زیبایی های ابنیه تاریخی و مدنی تبریز»، اثر میلاد حدادیان از مشهد را به عنوان مقام اول انتخاب کردند.
در این بخش، کیومرث خوش صفت از بندرعباس، محمدرضا رجایی از کرمانشاه، مرتضی جدی از مشهد و بهزاد کفش دوزی از تبریز به ترتیب مقام های دوم و پنجم را کسب کردند.
هیات داوران جشنواره همچنین در بخش اصلی با موضوع «چهره شهر»، جایزه مقام اول را به مهدی فیضی از تبریز و جوایز دوم تا پنجم را به ترتیب به آثار امیر عنایتی از تربت حیدریه، صمد علیزاده از تبریز، فرشید احمدپور از تبریز و سهیل زندآذر از رشت اهدا کردند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: جشنواره عکس فیروزه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم کوتاه مستند «با قید محرمانگی» ساخته مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی که در هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن در آلمان شرکت کرده بود، جایزه ویژه هیأت داوران را کسب کرد.

«با قید محرمانگی» روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برابر با ششم ماه می در جشنواره اوبرهاوزن نمایش داده شد و در مراسم پایانی، هیأت داوران جایزه ویژه خود را به این فیلم اهدا کرد. این جایزه از سوی وزارت فرهنگ این کشور به فیلم‌های متفاوت ارایه شده در جشنواره، داده می‌شود.

این فیلم کوتاه مستند از میان شش هزار فیلم به بخش اصلی جشنواره راه یافت و در رقابت با ۵۰ فیلم در بخش اصلی توانست این جایزه را بگیرد.

کد خبر 6099601

دیگر خبرها

  • برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی اعلام شدند
  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی
  • برگزیدگان رویداد دانشجویی و دانش‌آموزی «گیم‌تایم» معرفی شدند
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر معرفی شدند