Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با حضور در البرز در آیین کلنگ زنی احداث 2 سوله کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کرج، شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، ابراهیم صالحی در نشست خبری امروز ، دانشگاه فنی و حرفه‌ای را یکی از بزرگترین دانشگاه‌های کشور دانست و افزود: این دانشگاه بالغ بر 173 دانشکده و آموزشکده در کل کشور فعالیت می کند و در150 رشته بیش از 200 هزار دانشجو در این مراکز مشغول به تحصیل بوده که 70 درصد آقا و 30 درصد خانم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تربیت تکنسین در تولید و اشتغال نیز کمک می کند و دانشجویان مستقیم به بازار کار معرفی می‌شوند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با عنوان اینکه به واسطه تدریس دروس عملی، 70 درصد دانشجویان این دانشکده مستقیم وارد کار می شوند، تصریح کرد: دانشکده فنی و حرفه ای نقش مهمی در بهبود وضعیت اقتصادی، اشتغال و تولید ایفا می کند. 

وی به دریافت مجوز  330 رشته کارشناسی ناپیوسته اشاره کرد و گفت: باید در این دانشگاه با اضافه شدن رشته  تحصیلی به تعداد دانشجوبان نیز اضافه کرد و در کنار این تغییر به داشتن مربی و اساتید مجرب همت گمارد.

صالحی به بین المللی نشدن آموزش عالی به عنوان یک نیاز اشاره کرد و گفت: این موضوع در دستور کار وزارت علوم است، چراکه کشور ما از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است.

صالحی وجود خوابگاه در کنار بعضی از آموزشگاههای دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای را ضروری دانست و تصریح کرد: با توجه به شرایط خوب خوابگاه‌ها، نیاز است که برخی از آن‌ها تجهیز و بازسازی شود.

در پایان، کلنگ احداث 2 کارگاه‌ آموزشی دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کرج به زمین زده شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آموزش عالی اشتغال زمین فنی و حرفه ای وزارت علوم موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان

حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های دانشگاه در جهت اهداف و راهبرد‌های سیاست‌های کلی نظام در حوزه زن و خانواده، همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین و مشارکت در راه‌اندازی دانشکده علوم خانواده از جمله اهداف و محور‌های همکاری مشترک در این تفاهم‌نامه بود.

به گزارش مهر، فاطمه یزدیان رئیس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران در نامه اعلام لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، از عدم ایفای تعهدات معاونت امور زنان و خانواده به عنوان دلیل خاتمه دادن به این تفاهم‌نامه ۳ ساله نام برده است.

دیگر خبرها

  • اظهارات رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان در مورد بورسیه صنعتی دانشجویان
  • بسیاری از دستاوردهای استان مرکزی همت سپاه و بسیج حاصل شد
  • آیین نامه جدید شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور رسما ابلاغ شد
  • فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان
  • راه‌اندازی۶ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • دانشکده‌های مهارت برای تأمین نیاز صنایع دانشجو تربیت کنند
  • (ویدئو) جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه میشیگان با پرچم فلسطین
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند