Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام بهروش ریاست هیات ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهگفت: پنج خانه ورزشی در این شهرستان افتتاح خواهد شد که امروز با حضور مسئولین ۳ باب از آنها افتتاح گردید. که امیدواریم با افتتاح این خانه های ورزش روستایی ، مورد استفاده ورزشکاران و انگیزه ای برای روستائیان ایجاد شود که کمتر به شهر رجوع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  
بهروش افزود: در این خانه های ورزش روستایی تجهیزات رشته هایی همچون تنیس روی میز ، شطرنج ، دارت ، فوتبال دستی ، یک تخته تاتامی  فراهم نموده ایم که در بحث اوقات فراغت و حتی قهرمانی بتوانند فعالیت کنند.
 
رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمانشاه عنوان کرد : اعتباری بالغ بر ۲۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان برای ۵ خانه ورزش روستایی تجهیزات در نظر گرفته شده، و به دنبال آن هستیم تا پایان سال جاری اعتبارات بیشتری جذب نمائیم که روستا های بیشتری از این مهم بهرمند شوند.

 

انتهای پیام/ز

پنج خانه ورزشی در این شهرستان افتتاح  می شود 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان باغات در نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی شهرستان نهاوند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات گسترده فنی و تخصصی و بکارگیری امکانات قانونی ۲ نفر سارق را شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات پلیسی آنها را دستگیر و به همراه اقلامی از جمله گاز؛ پیک نیک؛ فرقون؛ کپسول گاز، و بیل و کلنگ و … به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ درویشی خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی به ۶ فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی شهرستان اعتراف کرده و در خصوص شیوه و شگرد سرقت‌های خود اظهار داشتند که در ساعات اولیه بامداد تا قبل از اذان با توجه به خلوتی مسیر و با تخریب تجهیزات ایمنی باغات از جمله درب ورودی و قفل‌ها؛ در نهایت تجهیزات و اقلام مختلف موجود در زمین‌ها و باغ‌های کشاورزی از جمله سیم روکش دار و وسایل دیگر شامل آهن آلات؛ پتو؛ بخاری؛ فنس؛ پیک نیک و بیل و کلنگ و فرقون را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اینکه پرونده قضائی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی و قضائی لازم در این خصوص در حال پیگیری و انجام است تصریح کرد: شهروندان همواره نسبت به افزایش سطح ایمنی اماکن خصوصی خود از جمله نصب دوربین‌های مداربسته یا اقلام و تجهیزات کارآمد برای پیشگیری از سرقت اقدام کنند چرا که سارقان اغلب اوقات اماکنی را برای سرقت انتخاب می‌کنند که کمترین میزان ایمنی را داشته باشند.

کد خبر 6100920

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان باغات در نهاوند
  • شهرستان دیر فاقد انبار تجهیزات پشتیبانی امدادی هلال احمر است
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در ۵ شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌های مازندران
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه