Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@16:50:56 GMT

نهمین همایش بهداشت و روان فرماندهان در تبریز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۷۴۲۸

نهمین همایش بهداشت و روان فرماندهان در تبریز برگزار شد

محسن تقی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در این دوره در سه کلاس متفاوت در خصوص بروز آسیب های عمدی در بین نیروهای مسلح برای شرکت کنندگان برگزار شد تا فرماندهان رده های مختلف با مطالب لازم آموزشی برای پیشگیری از این نوع آسیب ها آشنا شوند.

وی هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقای سلامت کارکنان و کاهش آسیب های عمدی در بین نیروهای مسلح عنوان و اظهار کرد: عمده ترین این آسیب ها خودزنی و دیگر زنی در بین افراد است که تلاش داریم با برگزاری این دوره ها این آسیب ها کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی نسب ارائه برنامه آموزشی، چکاب دوره ای نیروها و اقدامات پیشگیرانه را مهم ترین عوامل برای سلامت روانی و احصا مشکلات برشمرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آماده‌باش نیروهای این جمعیت درپی هشدار بارندگی‌های شدید، گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی همچنان ادامه دارد.

وحید شعبانی عصر امروز (۱۴ اردیبهشت‌ ماه) اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان خوزستان درپی ورود سامانه بارشی در آماده‌باش قرار گرفته است و با توجه به تداوم بارندگی‌ها، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به فراهم بودن تجهیزات برای مقابله با سیلاب احتمالی، ادامه داد: با هدف امدادرسانی درپی بارندگی‌ها، نیروهای امدادی و تیم‌های امداد و نجات در تمام پایگاه‌های ثابت و سیار، کشیک‌های شعب و تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان خوزستان در آماده‌باش کامل هستند.  

او گفت: امدادگران، نیروهای عملیاتی و تجهیزات امدادی تا پایان هشدار هواشناسی در آماده‌باش هستند و در صورت بروز حوادث احتمالی، پاسخگوی نیازها باشند.

وی افزود: مردم بخصوص ساکنان مناطق کم‌برخوردار تا پایان زمان هشدار، از تردد غیرضروری پرهیز کنند. همچنین به‌دلیل امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها، عشایر از اتراق در بستر و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • مسجد کبود تبریز؛ معماری زیبا و تاریخی ایران
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است