Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@08:21:58 GMT

خودکشی مشکوک جوان مشهدی / اسلحه در کنار جسد نبود!

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۹۰۵۶

رکنا: تحقیقات برای روشن شدن ماجرای مرگ مشکوک جوان 35 ساله ای که با شلیک گلوله در حیاط منزل مسکونی اش واقع در روستای فراگرد مشهد، کشته شده است، با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی وانقلاب مشهد ادامه دارد.

ساعت 2 بامداد یک شنبه گذشته، قاضی Judge ویژه قتل Murder عمد با تماس نیروهای انتظامی از مرگ مشکوک جوانی در روستای فراگرد آگاه شد و به محل حادثه Incident عزیمت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی های مقدماتی نشان می داد مرد 35 ساله با شلیک گلوله به ناحیه سرکشته شده است اما اسلحه ای در کنار جسد نبود. در همین حال قاضی احمدی نژاد که به ماجرای مرگ این جوان، مشکوک شده بود به تحقیق بیشتر از اعضای خانواده متوفی پرداخت تا این که مادر وی به ناچار اسلحه کلت کوچکی را که در گوشه دیگر حیاط بود، تحویل نیروهای انتظامی داد و مدعی شد پسرش خودکشی Suicide کرده است!

اظهارات ضد و نقیض اهالی منزل درباره چگونگی خودکشی مرد 35 ساله، موجب شد تا مقام قضایی دستور تحقیقات بیشتر برای کشف زوایای پنهان این پرونده را صادر کند چرا که هنوز انگیزه اصلی متوفی برای اقدام به خودکشی مشخص نشده است!

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قاتل سریالی معروف درگذشت + عکس

زن جوان مچ شوهرش در فرودگاه گرفت / این مرد با یک زن دیگر قصد سفر به خارج را داشت + فیلم

ناگفته های تلخ دختر 14 ساله تهرانی از زندانی بودن در چنگال 5 پسر جوان بی رحم در باغ

نمایش آزار و مرگ جنجالی یک زن توسط 2 سرباز مرزی + عکس

مادر به رفتار شوهر و دخترش شک کرد و گلوی دخترش را برید + عکس

مادر نسیم بعد ازدواج او را وارد بازی خبیثانه ای کرد / شرط پدرناتنی چه بود؟ + عکس

قاتلی که جسد دخترتهرانی را تیکه تیکه کرد : روی هیتلر را سفید کردم! + فیلم گفتگو

تجاوز یک مرد به دختر 19 ساله اش / این دختر خودکشی کرد + عکس

مردی سر دختر 17 ساله اش را برید + عکس

2 دختر مسافر هواپیمای قشم دستگیر شدند / آنها جلوی هواپیما در باند فروگاه قشم خوابیدند

خواستگاری مهرداد خلبان ایرانی از یک دختر در آسمان فیلیپین + فیلم

قبل ازعروسی ماجرای صمیمی بودن عروس خانم بایک بازیگرمرد لو رفت+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت قاضی Judge قتل Murder حادثه Incident خودکشی Suicide منزل خودکشی اخبار حوادث جوان روزنامه شلیک گلوله ماجرای مرگ مرگ مشکوک عکس ایران قتل مرد دختر فیلم اعدام تجاوز حوادث تهران ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس دختر ۱۱ ساله را از دستان ۲ شرور آدم‌ربا در تهران نجات داد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از پیدا کردن دختر ۱۱ ساله دقایقی پس از آدم‌ربایی در شرق تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار  علی‌ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد که دختر ۱۱ ساله‌اش پس از اینکه از مدرسه تعطیل شده دیگر به خانه بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است. موضوعی که سبب نگرانی این مادر و درخواست کمکش از پلیس شده شده بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان خیلی زود راهی مدرسه شده و با بازبینی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که دو نفر از  اراذل و اوباش با خودروی خود پس از تعطیلی مدرسه برای دختر ۱۱ ساله مزاحمت ایجاد کرده و پس از فریب، اقدام به ربودن وی کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت متهمان را شناسایی کرده و متوجه شدند که آنها قصد دارند تا دختر ۱۱ ساله را به اسلامشهر ببرند.در همین راستا نیز هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام شده و اقدامات گسترده کارآگاهان ادامه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه دو فرد شرور از تحت تعقیب قرار گرفتن خودشان از سوی ماموران پلیس مطلع شدند، گفت: این افراد که متوجه شده بودند پلیس آگاهی آنها را زیرنظر دارد دختر بچه را در خیابان رها کرد و از صحنه جرم متواری شدند. 

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی دختر ۱۱ ساله به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانده شد، گفت: متهمان هم مورد شناسایی قرار گرفته و تحت تعقیب کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قتل هولناک همسر توسط مرد مشهدی بخاطر غذا درست کردن جلوی چشمان دختر ۵ و ۶ ساله‌اش
  • ۳۳ میلیون؛ خرج نوروزی یک دختر بچه هشت ساله
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • نجات دختر ۱۱ ساله از دست آدم‌ربایان
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • بازداشت مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو
  • پلیس دختر ۱۱ ساله را از دستان ۲ شرور آدم‌ربا در تهران نجات داد
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله که در پوشش خبرنگار در غزه فعالیت می‌کند
  • مرگ زوج هندی به همراه دختر ۱۶ ساله‌ در حریقی «مشکوک» در کانادا