Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@19:49:40 GMT

برگ برنده استقلال از نظر یک ذوب‌آهنی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۹۹۵۲۹

استقلال موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کرد اما هنرنمایی دروازه‌بان ذوب‌آهن مانع از گلزنی شاگردان شفر شد. در نیمه دوم که نیمه مربیان است ذوب‌آهن کاملاً متفاوت بود و برتر از حریف بازی کرد و مزد زحماتش را هم گرفت. اکنون در بازی برگشت یک بازیکن می‌تواند تأثیرگذارترین بازیکن میدان باشد و آن هم کسی جز تیام نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به نظر من یکی از عوامل موفقیت استقلال در نیم فصل دوم حضور تیام است. او یکی از عوامل موفقیت تیم است و اگر در بازی برگشت مقابل ذوب‌آهن حضور داشته باشد می‌تواند برگ برنده استقلال شود. به خصوص اینکه ذوب‌آهن مقابل ۸۰ هزار تماشاگر استقلال بازی خواهد کرد.

طالبی تصریح کرد: استقلال در این بازی سراپا حمله خواهد بود تا به گل برسد و ذوب‌آهن هم در ضدحملات بسیار خطرناک ظاهر خواهد شد.قطعاً بازی برگشت مثل بازی رفت گل خواهد داشت. هر دو تیم لایق حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستند و فکر می‌کنم یک بازی جذاب و جنجالی را شاهد خواهیم بود.

وی در مورد اینکه شانس کدام تیم برای صعود بیشتر است، اظهار داشت: در بازی رفت من پیش‌بینی کرده بودم که شانس ذوب‌آهن برای بردن بیشتر خواهد بود و پیش‌بینی‌ام درست از آب درآمد. اکنون هم می‌گویم کفه ترازو به سود استقلال سنگین‌تر است و شاگردان شفر شانس بیشتری برای صعود دارند.

طالبی گفت: دلیلش هم این است که خالد شفیعی مصدوم است محمد نژادمهدی که بازیکن ثابت ذوب‌آهن است در این بازی به دلیل محرومیت غایب است و این مسئله می‌تواند خط دفاع ذوب‌آهن را متزلزل کند و در صورت حضور تیام استقلال راحت به گل می‌رسد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی استقلال نیم فصل دوم لیگ قهرمانان استقلال اصفهان بازی لیگ قهرمانان نیم فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۹۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس