Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@22:57:08 GMT

تصاویر وان پلاس 6 در فضای مجازی لو رفت!

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۱۲۱۶

تصاویر وان پلاس 6 در فضای مجازی لو رفت!

رکنا: وان پلاس با باتری قدرتمند راهی بازار خواهد شد.

برخی منابع مطلع از عرضه گوشی وان پلاس ۶ در روزهای آتی خبر داده و حتی تصاویری از این گوشی را در فضای مجازی منتشر کرده اند.

به گزارش سی نت، این گوشی چینی که رونمایی از آن طی مراسمی در لندن صورت می پذیرد، از نظر سخت افزاری بسیار قدرتمند است و دارای ۸ گیگابایت رم و پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت وان پلاس که در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده، به علت تولید گوشی های قدرتمند که قیمت کمتری از تولیدات سامسونگ و گوگل دارند، مشهور است.

این گوشی که قرار است جایگزین وان پلاس ۵ تی شود، دارای نمایشگر ۶.۲۸ اینچی با دقت ۱۰۸۰ در ۲۲۸۸ پیکسل است. این گوشی از دوربین دوگانه ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوهایی با دقت ۲۱۶۰ پیکسل هم برخوردار است.

باتری لیتیومی وان پلاس ۶ از ظرفیت ۳۴۵۰ میلی آمپری برخوردار بوده و برای یک روز استفاده مناسب است. ضخامت این گوشی ۷.۵ میلیمتر و وزن آن تنها ۱۷۵ گرم است. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۸.۱ عرضه خواهد شد. حافظه اولیه این گوشی ۲۵۶ گیگابایت است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت فضای مجازی باتری فضای مجازی نمایشگر چینی وان وان پلاس عکس قتل مرد اعدام ایران فیلم دختر تجاوز حوادث تهران مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • برج تمام الکتریکی نیویورک چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • قیمت جدید انواع باتری خودرو +جدول
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)