Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، احسان‌الله رضاپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با بیان اینکه در گذشته گروه‌های جهادی استان اصفهان به صورت مقطعی فعالیت داشتند گفت: امسال گروه‌های جهادی به مدت ۳ تا ۵ سال در مناطق محروم برای رفع کامل محرومیت و ایجاد آبادانی در روستا‌ها فعالیت می‌کنند.

وی افزود: ۳۰ هزار نفر در سال گذشته در قالب گروه‌های جهادی دانشجویی، بسیج مساجد و محلات و گروه‌های مستقل توانستند حدود ۵۰۰ نقطه دارای محرومیت را تحت پوشش قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان عنوان کرد: در سال جدید ۳۰ هزار جهادگر و در قالب ۴۰۰ گروه جهادی، اما با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری جدید و تعیین جغرافیای هدف و در نظر گرفتن مناطق اولویت‌دار اعزام می‌شوند.

وی گفت: این گروه‌ها در روستای بالای ۵۰۰ خانوار و روستا‌های کم جمعیت اطراف آن فعالیت می‌کنند تا روستا به آبادانی برسد و تکمیل شود و پس از آن در منطق دیگری فعالیت می‌کنند.

رضاپور تصریح کرد: استان اصفهان محرومیت فراوانی دارد و اولویت کار در استان اصفهان و شهرستان‌هایی همچون سمیرم، فریدون‌شهر، فریدن، خوربیابانک، برخوار و مناطق حاشیه شهر است، همچنین برخی از گروه‌ها به استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام و کهکیلویه و بویراحمد بر اساس نیازسنجی انجام شده اعزام می‌شوند.

وی گفت: مقام معظم رهبری تعبیری دارند که کار گروه‌های جهادی را مظهر مجسم آیه قرآن مبنی بر «کونوا دعاة الناس به غیر السنتکم» هستند چرا که این گروه‌ها با حضور و عمل خود، مردم را به دین و اسلام دعوت می‌کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!

پل پوگبا در فیلمی فرانسوی ایفای نقش می کند.

طرفداری | پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس در دوران محرومیت خود بی‌کار نمانده است.

به گزارش Le Parisien، پل پوگبا که دوران محرومیت 4 ساله خود به علت مثبت شدن تست دوپینگ را سپری می کند، از این موقعیت استفاده کرده تا در فیلمی فرانسوی ایفای نقش کند. او در فیلمی فرانسوی به کارگردانی فابین انتنینته، نقش مربی چندین فوتبالیست جوان را بازی می کند. هافبک فرانسوی در این هفته در پاریس حاضر شد تا بعضی از صحنه های مربوط به او را فیلم برداری کنند. این فیلم در آوریل 2025 یعنی یک سال دیگر اکران خواهد شد. 

پل پوگبا سر صحنه فیلمی که در آن ایفای نقش می کند پل پوگبا سر صحنه فیلمی که در آن ایفای نقش می کند

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان